Wersja archiwalna 2014-11-20 14:08:51

 

                                                                      

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  730 – 1530

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,

II.       Opis przedmiotu zamówień

Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów  wg asortymentu podanego w formularzu ofertowo - cenowym

Termin wykonania zamówienia –  od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

 

Lp

Przedmiot zamówienia opis

1.

Baterie AA, alkaliczne

2.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) 100 kartek

3.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) min. 400 kartek różne kolory

4.

Blok milimetrowy A-4

5.

Blok techniczny A-3, biały

6.

Blok techniczny A-3, kolorowy

7.

Blok techniczny A-4, biały

8.

Blok techniczny A-4, kolorowy

9.

Blok w kratkę A-4, 100 str., wyrywane kartki.

10.

Blok w kratkę A-5, 100 str., wyrywane kartki.

11.

Blok w kratkę A-6, 100 str., wyrywane kartki.

12.

Bristol, biały A-1

13.

Bristol, kolor A-1

14.

Brulion A4 kratka 96 kart

15.

Brulion A5 96 kart. w kratkę

16.

Cienkopis z końcówką plastikową oprawioną w metalu, do pisania na różnego rodzaju papierze również faksowym i samokopiującym, z wentylowaną skuwką, tusz na bazie wody, mix kolorów

17.

Cyrkiel, metalowy, na ołówek.

18.

Długopis automatyczny (włączany na jednym ze szczytów, przycisk w kolorze czarnym) wykonany z tworzywa z plastikową skuwką pozwalającą na umocowanie długopisu na papierze, o metalowym końcu. Kolor tuszu czarny lub niebieski.

19.

Długopis typu jednorazowy, końcówka min 0,5mm, długość linii pisania min. 3000 m, posiadający zakończenie i skuwkę w kolorze tuszu.

20.

Długopis na sprężynce w przeźroczystej oprawie, samoprzylepna podkładka przyklejana do podłoża, wymienny wkład, możliwość obrotu długopisem,

21.

Długopis wymazywalny, automatyczny,  posiada wbudowaną gumkę, która umożliwia wymazanie napisanego tekstu, do 5 h, wymiany wkład, różne kolory

22.

Druki - Dowód wpłat KP

23.

Druki - Dowód Wpłaty KW

24.

Druki - Karty drogowe

25.

Druki - Karty urlopowe

26.

Druki - Kwitariusz przychodów

27.

Druki - Lista obecności

28.

Druki - Lista wynagrodzeń P-3

29.

Druki - Polecenie przelewu

30.

Druki - Polecenie wyjazdu służbowego

31.

Druki - Rachunki uproszczone

32.

Druki - Raport kasowy

33.

Druki - Świadectwo pracy

34.

Druki - Umowa o pracę

35.

Druki - Wniosek o urlop

36.

Druki - Książka kontowa

37.

Druki - Księga druków ścisłego zarachowania

38.

Druki - Rejestr korespondencji

39.

Dzienniki szkolne -………….

40.

Dziurkacz dziurkujący do 30 kartek, ze wskaźnikiem środka strony, ogranicznikiem formatu, antypoślizgową nakładką,

41.

Folia do laminowania A-4 antystatyczna 100 mic.

42.

Farby 10 kolorów, akwarele

43.

Farby 10 kolorów, plakatowe

44.

Flamastry, 12 kolorów

45.

Gumka dwuczęściowa, wykonana z tworzywa sztucznego, jedna część do ołówka i kredek ołówkowych, druga strona do atramentu, tuszu kreślarskiego i długopisu.

46.

Karteczki kolorowe (kostka biurowa) nieklejone

47.

Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru i fotografii. Zawartość min. 20 g kleju.

48.

Klej do drewna, kartonu, papieru, tkanin; 45 g

49.

Koperta B-4 biała

50.

Koperta B-5 biała

51.

Koperta C-6 biała

52.

Koperta na płyty CD, DVD, papierowe, miękkie, z okienkiem, białe.

53.

Korektor - Szybkoschnący, z metalową końcówką o średnicy 1 mm. Skuwka z klipem. Precyzyjne koryguje pismo ręczne i maszynowe. Nie wymaga stosowania rozcieńczalnika. Nie zawiera szkodliwych substancji. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka z węglika wolfra

54.

Korektor w taśmie

55.

Korektor w pędzelku

56.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,08 mm.

57.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,12 mm.

58.

Koszulka A-4 pionowa, transparentna, o grubości 0,08 mm.

59.

Koszulka A-4 z klapką

60.

Kreda do tablic, biała, paczka

61.

Kreda do tablic, kolorowa, okrągła średnica 9 mm, dł. 80 mm, opakowanie 12 sztuk

62.

Kredki 12 kolorów w ołówku.

63.

Kredki 12 kolorów świecowe

64.

Linijka 40cm, plastikowa.

65.

Maczałka, posiada gąbkę do nasączania wodą, mix kolorów

66.

Marker permanentny do opisywania płyt CD, DVD. Grubość pisania 0,75mm ( kolory czarny, czerwony, niebieski, zielony)

67.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 12 cm

68.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 21cm

69.

Ofertówka na dokumenty A-4, przezroczysta z twardej folii PCV, zgrzewana w literę „L”

70.

Ołówek HB z gumką wykonany z żywicy syntetycznej o dużej elastyczności, z  trwałym, niełamliwym grafitem. 

71.

Papier A-4 samoprzylepny biały z nacięciem z tyłu, o wym. 210 mm x 297 mm

72.

Papier do faksu wym. 210 mm x 30mm

73.

Papier fotograficzny, Parametry Photo A-4 promo 40ks, wym. 29 x 1,4 x 22 cm, typ: Fotopapir, 40 szt.

74.

Papier wizytówkowy, A-4, elegancki papier z delikatnym tłoczeniem w różne wzory, Dostępny w kolorze białym i kremowym, Przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych, Gramatura 246 g/m2

75.

Papier ksero A-3 o gramaturze 80 g/m2

76.

Papier ksero A-4 o gramaturze 80 g/m2

77.

Papier giloszowy do suplementów (m. in. świadectw szkolnych), zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji

78.

Papier ksero kolor (mix kolorów w tym pastele) A-4 o gramaturze 80 g/m²

79.

Papier, szary

80.

Pinezki do tablic korkowych

81.

Pinezki kolorowe

82.

Pisak do białych tablic

83.

Płyty CD z kopertą, 700 MB.

84.

Płyty DVD z kopertą, 4,7GB.

85.

Poduszka do tuszu, zbudowana z trwałego tworzywa, nienasączona tuszem lub nasączona, wymiary 15x9,6 cm,  różne kolory tuszu i poduszki

86.

Pojemnik na biurko, organizer długopisów, metalowy z 3 przegrodami, różne kolory

87.

Przekładki do segregatora, kartonowe, długość zabezpiecza dodatkowe miejsce na opisy, przeznaczone do segregowania dokumentów, mix kolorów

88.

Przekładki wykonane z ekologicznego polipropylenu o grubości 120 mm; pakowane jednostkowo w folię ochronną; format: A4; wym. 230 x 297 mm

89.

Rejestr wydanych legitymacji szkolnych w formie księgi w twardej oprawie

90.

Rejestr wydanych zaświadczeń w formie księgi w twardej oprawie

91.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 20mm x 50mm

92.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 25mm x 76mm

93.

Segregator  - Akta osobowe – format A-4, dwu ringowy, posiadający wewnątrz zakładki ABC do segregacji dokumentów.

94.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 40 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

95.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

96.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 70 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

97.

Skoroszyt papierowy A-4

98.

Skoroszyt plastikowy sztywny wpinany do segregatora A-4

99.

Skorowidz szyty, twarda oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–4/96 kartek

100.

Skorowidz, miękka oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–5/96 kartek

101.

Spinacz okrągły małe, kolorowe

102.

Spinacz okrągły R 28

103.

Spinacz plikowy R 50 (długi)

104.

Spinacze 26mm metalowe w pudełku magnetycznym

105.

Szpilki

106.

Szuflada na biurko do dokumentów o rozmiarze A4, wykonana z trwałego polistyrenu, kompatybilna – możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo, przeźroczysta, różne kolory

107.

Taśma dwustronna 50mm x 10m

108.

Taśma pakowa przeźroczysta (50mm)

109.

Taśma samoprzylepna bezbarwna (19mm x 30-33m)

110.

Teczka aktówka z 12 przegródkami przeźroczystymi, wykonana z tworzywa sztucznego, usztywniona, zamykana na dwie gumki na dwóch rogach, różne kolory

111.

Teczka lakierowana, A-4, z gumką pionową, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego kartonu, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów, mix kolorów

112.

Teczka wiązana biała-karton, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

113.

Teczka z gumką, biała, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

114.

Teczka z gumką, kolorowa, A-4, szerokość grzbietu 5 cm, powleczona folią, różne kolory

115.

Teczka z klipem A4 pojedyncza (deska), sztywna podkładka do pisania, wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, mix kolorów

116.

Teczka wykonana ze sztywnego kartonu pokrytej folią, posiada rączkę i zamek, szerokość powyżej 4 cm, różne kolory

117.

Temperówka metalowa z dwoma ostrzami

118.

Temperówka w kształcie klina, wykonana ze stopu magnezu, jednootworowa

119.

Tusz czerwony do poduszek lub/i stempli samokopiujących

120.

Wkłady do długopisów typu zenit

121.

Wkłady do długopisów typu żelowy

122.

Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru szerokość linii od 2 do 5 mm. (różne kolory)

123.

Zeszyt 60 kart. W kratkę, A 5

124.

Zeszyt 80 kart. w kratkę A4

125.

Zeszyt 80 kart. w kratkę, A5

126.

Zeszyt w kratkę, A-5, twarda oprawa, 96 str.

127.

Zszywacz – metalowy mechanizm, na zszywki 24/6

128.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, cynkowane

129.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, galwanizowane

130.

Zszywki do 100 kartek (1000 szt.)

Lp

Przedmiot zamówienia opis tusze i tonery:

1

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -oryginał

2

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -zamiennik

3

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 – oryginał

4

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 - zamiennik

5

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - oryginał

6

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - zamiennik

7

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - oryginał

8

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - zamiennik

9

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 - oryginał

10

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 -  zamiennik

11

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - oryginał

12

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - zamiennik

13

Tusz do drukarek CANON MP 550 - oryginał

14

Tusz do drukarek CANON MP 550 - zamiennik

15

Tusz do drukarek CANON MG 5150 – oryginał

16

Tusz do drukarek CANON MG 5150 - zamiennik

17

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - oryginał

18

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - zamiennik

19

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150- oryginał

20

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150 zamiennik

21

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - oryginał

22

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - zamiennik

25

Tusz do drukarek HP 4180 - oryginał

26

Tusz do drukarek HP 4180 - zamiennik

29

Tusz do drukarek HP 2280 - oryginał

30

Tusz do drukarek HP 2280 - zamiennik

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

fax 023 654 34 11, mail osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

 

VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do godz. 10.30 
z
dopiskiem Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na 2015 rok„

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014 r., o godz. 11.00
 w swojej siedzibie
(adres jak wyżej)

3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.    Otwarcie ofert jest jawne.

 

VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX.     Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

XX.     Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

 

 

Załączniki do IWUZ

1.      Formularz ofertowo – cenowy

2.      Oświadczenie

3.      Projekt umowy

ZATWIERDZAM:

Anna Katarzyna Drozdowska

Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego

w Mławie

20.11.2014 r. 

             (data i podpis)


 

Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ

Pieczęć  adresowa Wykonawcy

 

FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY

1.      Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na:

zakup i dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015:

Lp

Przedmiot zamówienia opis

j.m.

Cena netto

Cena Brutto

 

 

1.

Baterie AA, alkaliczne

 

 

 

 

 

2.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) 100 kartek

 

 

 

 

 

3.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) min. 400 kartek różne kolory

 

 

 

 

 

4.

Blok milimetrowy A-4

 

 

 

 

 

5.

Blok techniczny A-3, biały

 

 

 

 

 

6.

Blok techniczny A-3, kolorowy

 

 

 

 

 

7.

Blok techniczny A-4, biały

 

 

 

 

 

8.

Blok techniczny A-4, kolorowy

 

 

 

 

 

9.

Blok w kratkę A-4, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

10.

Blok w kratkę A-5, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

11.

Blok w kratkę A-6, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

12.

Bristol, biały A-1

 

 

 

 

 

13.

Bristol, kolor A-1

 

 

 

 

 

14.

Brulion A4 kratka 96 kart

 

 

 

 

 

15.

Brulion A5 96 kart. w kratkę

 

 

 

 

 

16.

Cienkopis z końcówką plastikową oprawioną w metalu, do pisania na różnego rodzaju papierze również faksowym i samokopiującym, z wentylowaną skuwką, tusz na bazie wody, mix kolorów

 

 

 

 

 

17.

Cyrkiel, metalowy, na ołówek.

 

 

 

 

 

18.

Długopis automatyczny (włączany na jednym ze szczytów, przycisk w kolorze czarnym) wykonany z tworzywa z plastikową skuwką pozwalającą na umocowanie długopisu na papierze, o metalowym końcu. Kolor tuszu czarny lub niebieski.

 

 

 

 

 

19.

Długopis typu jednorazowy, końcówka min 0,5mm, długość linii pisania min. 3000 m, posiadający zakończenie i skuwkę w kolorze tuszu.

 

 

 

 

 

20.

Długopis na sprężynce w przeźroczystej oprawie, samoprzylepna podkładka przyklejana do podłoża, wymienny wkład, możliwość obrotu długopisem,

 

 

 

 

 

21.

Długopis wymazywalny, automatyczny,  posiada wbudowaną gumkę, która umożliwia wymazanie napisanego tekstu, do 5 h, wymiany wkład, różne kolory

 

 

 

 

 

22.

Druki - Dowód wpłat KP

 

 

 

 

 

23.

Druki - Dowód Wpłaty KW

 

 

 

 

 

24.

Druki - Karty drogowe

 

 

 

 

 

25.

Druki - Karty urlopowe

 

 

 

 

 

26.

Druki - Kwitariusz przychodów

 

 

 

 

 

27.

Druki - Lista obecności

 

 

 

 

 

28.

Druki - Lista wynagrodzeń P-3

 

 

 

 

 

29.

Druki - Polecenie przelewu

 

 

 

 

 

30.

Druki - Polecenie wyjazdu służbowego

 

 

 

 

 

31.

Druki - Rachunki uproszczone

 

 

 

 

 

32.

Druki - Raport kasowy

 

 

 

 

 

33.

Druki - Świadectwo pracy

 

 

 

 

 

34.

Druki - Umowa o pracę

 

 

 

 

 

35.

Druki - Wniosek o urlop

 

 

 

 

 

36.

Druki - Książka kontowa

 

 

 

 

 

37.

Druki - Księga druków ścisłego zarachowania

 

 

 

 

 

38.

Druki - Rejestr korespondencji

 

 

 

 

 

39.

Dzienniki szkolne -………….

 

 

 

 

 

40.

Dziurkacz dziurkujący do 30 kartek, ze wskaźnikiem środka strony, ogranicznikiem formatu, antypoślizgową nakładką,

 

 

 

 

 

41.

Folia do laminowania A-4 antystatyczna 100 mic.

 

 

 

 

 

42.

Farby 10 kolorów, akwarele

 

 

 

 

 

43.

Farby 10 kolorów, plakatowe

 

 

 

 

 

44.

Flamastry, 12 kolorów

 

 

 

 

 

45.

Gumka dwuczęściowa, wykonana z tworzywa sztucznego, jedna część do ołówka i kredek ołówkowych, druga strona do atramentu, tuszu kreślarskiego i długopisu.

 

 

 

 

 

46.

Karteczki kolorowe (kostka biurowa) nieklejone

 

 

 

 

 

47.

Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru i fotografii. Zawartość min. 20 g kleju.

 

 

 

 

 

48.

Klej do drewna, kartonu, papieru, tkanin; 45 g

 

 

 

 

 

49.

Koperta B-4 biała

 

 

 

 

 

50.

Koperta B-5 biała

 

 

 

 

 

51.

Koperta C-6 biała

 

 

 

 

 

52.

Koperta na płyty CD, DVD, papierowe, miękkie, z okienkiem, białe.

 

 

 

 

 

53.

Korektor - Szybkoschnący, z metalową końcówką o średnicy 1 mm. Skuwka z klipem. Precyzyjne koryguje pismo ręczne i maszynowe. Nie wymaga stosowania rozcieńczalnika. Nie zawiera szkodliwych substancji. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka z węglika wolfra

 

 

 

 

 

54.

Korektor w taśmie

 

 

 

 

 

55.

Korektor w pędzelku

 

 

 

 

 

56.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,08 mm.

 

 

 

 

 

57.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,12 mm.

 

 

 

 

 

58.

Koszulka A-4 pionowa, transparentna, o grubości 0,08 mm.

 

 

 

 

 

59.

Koszulka A-4 z klapką

 

 

 

 

 

60.

Kreda do tablic, biała, paczka

 

 

 

 

 

61.

Kreda do tablic, kolorowa, okrągła średnica 9 mm, dł. 80 mm, opakowanie 12 sztuk

 

 

 

 

 

62.

Kredki 12 kolorów w ołówku.

 

 

 

 

 

63.

Kredki 12 kolorów świecowe

 

 

 

 

 

64.

Linijka 40cm, plastikowa.

 

 

 

 

 

65.

Maczałka, posiada gąbkę do nasączania wodą, mix kolorów

 

 

 

 

 

66.

Marker permanentny do opisywania płyt CD, DVD. Grubość pisania 0,75mm ( kolory czarny, czerwony, niebieski, zielony)

 

 

 

 

 

67.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 12 cm

 

 

 

 

 

68.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 21cm

 

 

 

 

 

69.

Ofertówka na dokumenty A-4, przezroczysta z twardej folii PCV, zgrzewana w literę „L”

 

 

 

 

 

70.

Ołówek HB z gumką wykonany z żywicy syntetycznej o dużej elastyczności, z  trwałym, niełamliwym grafitem. 

 

 

 

 

 

71.

Papier A-4 samoprzylepny biały z nacięciem z tyłu, o wym. 210 mm x 297 mm

 

 

 

 

 

72.

Papier do faksu wym. 210 mm x 30mm

 

 

 

 

 

73.

Papier fotograficzny, Parametry Photo A-4 promo 40ks, wym. 29 x 1,4 x 22 cm, typ: Fotopapier, 40 szt.

 

 

 

 

 

74.

Papier wizytówkowy, A-4, elegancki papier z delikatnym tłoczeniem w różne wzory, Dostępny w kolorze białym i kremowym, Przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych, Gramatura 246 g/m2

 

 

 

 

 

75.

Papier ksero A-3 o gramaturze 80 g/m2

 

 

 

 

 

76.

Papier ksero A-4 o gramaturze 80 g/m2

 

 

 

 

 

77.

Papier giloszowy do suplementów (m. in. świadectw szkolnych), zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji

 

 

 

 

 

78.

Papier ksero kolor (mix kolorów w tym pastele) A-4 o gramaturze 80 g/m²

 

 

 

 

 

79.

Papier, szary

 

 

 

 

 

80.

Pinezki do tablic korkowych

 

 

 

 

 

81.

Pinezki kolorowe

 

 

 

 

 

82.

Pisak do białych tablic

 

 

 

 

 

83.

Płyty CD z kopertą, 700 MB.

 

 

 

 

 

84.

Płyty DVD z kopertą, 4,7GB.

 

 

 

 

 

85.

Poduszka do tuszu, zbudowana z trwałego tworzywa, nienasączona tuszem lub nasączona, wymiary 15x9,6 cm,  różne kolory tuszu i poduszki

 

 

 

 

 

86.

Pojemnik na biurko, organizer długopisów, metalowy z 3 przegrodami, różne kolory

 

 

 

 

 

87.

Przekładki do segregatora, kartonowe, długość zabezpiecza dodatkowe miejsce na opisy, przeznaczone do segregowania dokumentów, mix kolorów

 

 

 

 

 

88.

Przekładki wykonane z ekologicznego polipropylenu o grubości 120 mm; pakowane jednostkowo w folię ochronną; format: A4; wym. 230 x 297 mm

 

 

 

 

 

89.

Rejestr wydanych legitymacji szkolnych w formie księgi w twardej oprawie

 

 

 

 

 

90.

Rejestr wydanych zaświadczeń w formie księgi w twardej oprawie

 

 

 

 

 

91.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 20mm x 50mm

 

 

 

 

 

92.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 25mm x 76mm

 

 

 

 

 

93.

Segregator  - Akta osobowe – format A-4, dwu ringowy, posiadający wewnątrz zakładki ABC do segregacji dokumentów.

 

 

 

 

 

94.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 40 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

 

 

 

 

 

95.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

 

 

 

 

 

96.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 70 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

 

 

 

 

 

97.

Skoroszyt papierowy A-4

 

 

 

 

 

98.

Skoroszyt plastikowy sztywny wpinany do segregatora A-4

 

 

 

 

 

99.

Skorowidz szyty, twarda oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–4/96 kartek

 

 

 

 

 

100.

Skorowidz, miękka oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–5/96 kartek

 

 

 

 

 

101.

Spinacz okrągły małe, kolorowe

 

 

 

 

 

102.

Spinacz okrągły R 28

 

 

 

 

 

103.

Spinacz plikowy R 50 (długi)

 

 

 

 

 

104.

Spinacze 26mm metalowe w pudełku magnetycznym

 

 

 

 

 

105.

Szpilki

 

 

 

 

 

106.

Szuflada na biurko do dokumentów o rozmiarze A4, wykonana z trwałego polistyrenu, kompatybilna – możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo, przeźroczysta, różne kolory

 

 

 

 

 

107.

Taśma dwustronna 50mm x 10m

 

 

 

 

 

108.

Taśma pakowa przeźroczysta (50mm)

 

 

 

 

 

109.

Taśma samoprzylepna bezbarwna (19mm x 30-33m)

 

 

 

 

 

110.

Teczka aktówka z 12 przegródkami przeźroczystymi, wykonana z tworzywa sztucznego, usztywniona, zamykana na dwie gumki na dwóch rogach, różne kolory

 

 

 

 

 

111.

Teczka lakierowana, A-4, z gumką pionową, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego kartonu, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów, mix kolorów

 

 

 

 

 

112.

Teczka wiązana biała-karton, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

 

 

 

 

 

113.

Teczka z gumką, biała, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

 

 

 

 

 

114.

Teczka z gumką, kolorowa, A-4, szerokość grzbietu 5 cm, powleczona folią, różne kolory

 

 

 

 

 

115.

Teczka z klipem A4 pojedyncza (deska), sztywna podkładka do pisania, wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, mix kolorów

 

 

 

 

 

116.

Teczka wykonana ze sztywnego kartonu pokrytej folią, posiada rączkę i zamek, szerokość powyżej 4 cm, różne kolory

 

 

 

 

 

117.

Temperówka metalowa z dwoma ostrzami

 

 

 

 

 

118.

Temperówka w kształcie klina, wykonana ze stopu magnezu, jednootworowa

 

 

 

 

 

119.

Tusz czerwony do poduszek lub/i stempli samokopiujących

 

 

 

 

 

120.

Wkłady do długopisów typu zenit

 

 

 

 

 

121.

Wkłady do długopisów typu żelowy

 

 

 

 

 

122.

Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru szerokość linii od 2 do 5 mm. (różne kolory)

 

 

 

 

 

123.

Zeszyt 60 kart. W kratkę, A 5

 

 

 

 

 

124.

Zeszyt 80 kart. w kratkę A4

 

 

 

 

 

125.

Zeszyt 80 kart. w kratkę, A5

 

 

 

 

 

126.

Zeszyt w kratkę, A-5, twarda oprawa, 96 str.

 

 

 

 

 

127.

Zszywacz – metalowy mechanizm, na zszywki 24/6

 

 

 

 

 

128.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, cynkowane

 

 

 

 

 

129.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, galwanizowane

 

 

 

 

 

130.

Zszywki do 100 kartek (1000 szt.)

 

 

 

 

 

 

razem

 

 

 

 

 

Lp

Przedmiot zamówienia opis tusze i tonery:

j.m.

Cena

Netto czarny

cena brutto czarny

Cena netto kolor

cena brutto kolor

1

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -oryginał

 

 

 

 

 

2

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -zamiennik

 

 

 

 

 

3

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 – oryginał

 

 

 

 

 

4

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 - zamiennik

 

 

 

 

 

5

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - oryginał

 

 

 

 

 

6

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - zamiennik

 

 

 

 

 

7

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - oryginał

 

 

 

 

 

8

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - zamiennik

 

 

 

 

 

9

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 - oryginał

 

 

 

 

 

10

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 -  zamiennik

 

 

 

 

 

11

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - oryginał

 

 

 

 

 

12

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - zamiennik

 

 

 

 

 

13

Tusz do drukarek CANON MP 550 - oryginał

 

 

 

 

 

14

Tusz do drukarek CANON MP 550 - zamiennik

 

 

 

 

 

15

Tusz do drukarek CANON MG 5150 – oryginał

 

 

 

 

 

16

Tusz do drukarek CANON MG 5150 - zamiennik

 

 

 

 

 

17

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - oryginał

 

 

 

 

 

18

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - zamiennik

 

 

 

 

 

19

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150- oryginał

 

 

 

 

 

20

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150 zamiennik

 

 

 

 

 

21

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - oryginał

 

 

 

 

 

22

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - zamiennik

 

 

 

 

 

25

Tusz do drukarek HP 4180 - oryginał

 

 

 

 

 

26

Tusz do drukarek HP 4180 - zamiennik

 

 

 

 

 

29

Tusz do drukarek HP 2280 - oryginał

 

 

 

 

 

30

Tusz do drukarek HP 2280 - zamiennik

 

 

 

 

 

 

razem

 

 

 

 

 

 

OGÓŁEM WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:

za cenę netto:…............................................................................................................. złotych,

        słownie:................................................................................................................... złotych

        w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ………………...…………... złotych

za cenę brutto :...............................................................................................................złotych,

   słownie:.................................................................................................................. złotych

2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.  

…......................…...................                                                         …………………………………

(miejscowość i data)                                                                         (pieczęć i podpis Wykonawcy)


 

Załącznik Nr 2 do IWZ

 

OŚWIADCZENIE

Imiona                  ...............................................................................................................................

Nazwisko              ...............................................................................................................................

Nazwa Firmy       ...............................................................................................................................

                               ...............................................................................................................................

Adres                     ...............................................................................................................................

 

Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):

1.       posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.       posiada wiedzę i doświadczenie,

3.       dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

4.       znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

a także:

Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;

Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;

Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:

 

..................................................................

    data i podpis osoby uprawnionej

do reprezentacji Wykonawcy


  Załącznik nr 3 do IWZ


 

PROJEKT UMOWY

                                              

  UMOWA NR ………………

W dniu ……………………….. roku pomiędzy Specjalnym Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym w Mławie reprezentowanym przez: Annę Katarzynę Drozdowską Dyrektor Ośrodka na zakup i dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów;

zwanym w dalszej części umowy Odbiorcą,

a firmą                

………………………………….

………………………………….

zwaną w dalszej części umowy Dostawcą,

w wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego prowadzonego w oparciu o art. 4 pkt.8 Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r. poz. 907/

została zawarta umowa następującej treści:

§ 1

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa (tj. sprzedaż i dostarczenie) przez Dostawcę Odbiorcy materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów, według asortymentu i ilości wyspecyfikowanych w Załącznikach do Umowy, z zastrzeżeniem ust. 2. na łączną kwotę
 4 000,00 zł brutto.

2. Odbiorca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych pozycji asortymentu wyszczególnionego w Załącznikach do Umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb.

§ 2

Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.

§ 3

1. Odbiorca może ograniczyć całkowitą wartość zamówień określoną w ust. 1 do kwoty posiadanych środków finansowych lub rzeczywistych potrzeb, bez prawa Dostawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych.

§ 4

1. Rozliczenie dostaw będących przedmiotem umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe, przedstawione przez Dostawcę w ofercie przetargowej i zestawione w Załączniku do Umowy.

2. Podane przez Dostawcę w ofercie i zestawione w Załączniku do Umowy ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy i będą zawierały wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym koszty dostarczenia towaru do magazynu Odbiorcy.

§ 5

1. Dostawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Odbiorcę telefonicznych i pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.

2. Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Dostawcę będzie siedziba Odbiorcy mieszcząca się w Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Mławie ul. Słowackiego 16.

3. W ramach umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Odbiorcę towaru do siedziby, o której mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Odbiorcę.

§ 6

1. Odbiorca zobowiązuje się do oceny przedmiotu dostawy, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.

2. Reklamacje Odbiorcy dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów, Dostawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Odbiorcę. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji.

3. Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych
w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uznania reklamacji.

4. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Dostawca.

§ 7

1. Odbiorca dokona zapłaty, w terminie 14 dni od daty przedłożenia przez Dostawcę faktury za dostarczony towar lub w miarę posiadanych środków.

2. Warunkiem wystawienia przez Dostawcę faktury jest potwierdzenie i przyjęcie przez Odbiorcę ilości i asortymentu będącego przedmiotem dostawy.

3. Zapłata, o której mowa w ust. 1 nastąpi na konto Dostawcy.

§ 8

1. W przypadku niedotrzymania przez Dostawcę terminu dostarczenia towaru, o którym mowa w § 5 ust. 3 lub, w przypadku reklamacji, terminu o którym mowa w § 6 ust. 3, Dostawca zapłaci Odbiorcy kary umowne w wysokości 0,3 % łącznej wartości przedmiotowego zamówienia,
za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

§ 9

1. Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia, w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z umowy, a w szczególności gdy opóźnia się z dostarczeniem zamówionego towaru powyżej 5 dni, bądź dostarcza towar złej jakości.

2. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, Odbiorca wstrzymuje wszelkie płatności z tytułu umowy.

3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Dostawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

§ 10

1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Odbiorcy.

2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.

§ 11

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą załatwiane na drodze polubownej
 a w przypadku braku zgody rozstrzygał je będzie właściwy sąd powszechny.

§ 12

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Odbiorcy.

 

 

................................................                                                                 ..........................................

       ODBIORCA                                                                                                    DOSTAWCA

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-11-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 14:08:51
  • Liczba odsłon: 323
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 238316]

przewiń do góry