ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8
Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), na:
zakup - dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,
I.
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 730 – 1530
Tel. 023 654 34 11 Faks 023
654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
zakup - dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,
II. Opis przedmiotu zamówień
Zakup i dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów wg asortymentu podanego w formularzu ofertowo - cenowym
Termin wykonania zamówienia – od 01.01.2015 r. do
31.12.2015 r.
Lp |
Przedmiot zamówienia opis |
1. |
Baterie AA, alkaliczne |
2. |
Bloczki samoprzylepne (76mm
x 76mm) 100 kartek |
3. |
Bloczki samoprzylepne (76mm
x 76mm) min. 400 kartek różne kolory |
4. |
Blok milimetrowy A-4 |
5. |
Blok techniczny A-3, biały |
6. |
Blok techniczny A-3,
kolorowy |
7. |
Blok techniczny A-4, biały |
8. |
Blok techniczny A-4,
kolorowy |
9. |
Blok w kratkę A-4, 100
str., wyrywane kartki. |
10. |
Blok w kratkę A-5, 100
str., wyrywane kartki. |
11. |
Blok w kratkę A-6, 100
str., wyrywane kartki. |
12. |
Bristol, biały A-1 |
13. |
Bristol, kolor A-1 |
14. |
Brulion A4 kratka 96 kart |
15. |
Brulion A5 96 kart. w
kratkę |
16. |
Cienkopis z końcówką
plastikową oprawioną w metalu, do pisania na różnego rodzaju papierze również
faksowym i samokopiującym, z wentylowaną skuwką, tusz na bazie wody, mix
kolorów |
17. |
Cyrkiel, metalowy, na
ołówek. |
18. |
Długopis automatyczny
(włączany na jednym ze szczytów, przycisk w kolorze czarnym) wykonany z
tworzywa z plastikową skuwką pozwalającą na umocowanie długopisu na papierze,
o metalowym końcu. Kolor tuszu czarny lub niebieski. |
19. |
Długopis typu jednorazowy,
końcówka min 0,5mm, długość linii pisania min. 3000 m, posiadający zakończenie i skuwkę w kolorze tuszu. |
20. |
Długopis na sprężynce w
przeźroczystej oprawie, samoprzylepna podkładka przyklejana do podłoża,
wymienny wkład, możliwość obrotu długopisem, |
21. |
Długopis wymazywalny,
automatyczny, posiada wbudowaną gumkę,
która umożliwia wymazanie napisanego tekstu, do 5 h, wymiany wkład, różne
kolory |
22. |
Druki - Dowód wpłat KP |
23. |
Druki - Dowód Wpłaty KW |
24. |
Druki - Karty drogowe |
25. |
Druki - Karty urlopowe |
26. |
Druki - Kwitariusz
przychodów |
27. |
Druki - Lista obecności |
28. |
Druki - Lista wynagrodzeń
P-3 |
29. |
Druki - Polecenie przelewu |
30. |
Druki - Polecenie wyjazdu
służbowego |
31. |
Druki - Rachunki
uproszczone |
32. |
Druki - Raport kasowy |
33. |
Druki - Świadectwo pracy |
34. |
Druki - Umowa o pracę |
35. |
Druki - Wniosek o urlop |
36. |
Druki - Książka kontowa |
37. |
Druki - Księga druków
ścisłego zarachowania |
38. |
Druki - Rejestr
korespondencji |
39. |
Dzienniki szkolne -…………. |
40. |
Dziurkacz dziurkujący do 30
kartek, ze wskaźnikiem środka strony, ogranicznikiem formatu, antypoślizgową
nakładką, |
41. |
Folia do laminowania A-4
antystatyczna 100 mic. |
42. |
Farby 10 kolorów, akwarele |
43. |
Farby 10 kolorów, plakatowe |
44. |
Flamastry, 12 kolorów |
45. |
Gumka dwuczęściowa,
wykonana z tworzywa sztucznego, jedna część do ołówka i kredek ołówkowych,
druga strona do atramentu, tuszu kreślarskiego i długopisu. |
46. |
Karteczki kolorowe (kostka
biurowa) nieklejone |
47. |
Klej biurowy w sztyfcie,
nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru i
fotografii. Zawartość min. 20 g kleju. |
48. |
Klej do drewna, kartonu,
papieru, tkanin; 45 g |
49. |
Koperta B-4 biała |
50. |
Koperta B-5 biała |
51. |
Koperta C-6 biała |
52. |
Koperta na płyty CD, DVD,
papierowe, miękkie, z okienkiem, białe. |
53. |
Korektor - Szybkoschnący, z
metalową końcówką o średnicy 1 mm. Skuwka z klipem. Precyzyjne koryguje pismo
ręczne i maszynowe. Nie wymaga stosowania rozcieńczalnika. Nie zawiera
szkodliwych substancji. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka z węglika
wolfra |
54. |
Korektor w taśmie |
55. |
Korektor w pędzelku |
56. |
Koszulka A-4 pionowa,
otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,08 mm. |
57. |
Koszulka A-4 pionowa,
otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,12 mm. |
58. |
Koszulka A-4 pionowa,
transparentna, o grubości 0,08 mm. |
59. |
Koszulka A-4 z klapką |
60. |
Kreda do tablic, biała,
paczka |
61. |
Kreda do tablic, kolorowa,
okrągła średnica 9 mm, dł. 80 mm, opakowanie 12 sztuk |
62. |
Kredki 12 kolorów w ołówku. |
63. |
Kredki 12 kolorów świecowe |
64. |
Linijka 40cm, plastikowa. |
65. |
Maczałka, posiada gąbkę do
nasączania wodą, mix kolorów |
66. |
Marker permanentny do
opisywania płyt CD, DVD. Grubość pisania 0,75mm ( kolory czarny, czerwony,
niebieski, zielony) |
67. |
Nożyczki biurowe ze stali
nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 12 cm |
68. |
Nożyczki biurowe ze stali
nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 21cm |
69. |
Ofertówka na dokumenty A-4,
przezroczysta z twardej folii PCV, zgrzewana w literę „L” |
70. |
Ołówek HB z gumką wykonany
z żywicy syntetycznej o dużej elastyczności, z trwałym, niełamliwym grafitem. |
71. |
Papier A-4 samoprzylepny
biały z nacięciem z tyłu, o wym. 210 mm x 297 mm |
72. |
Papier do faksu wym. 210 mm
x 30mm |
73. |
Papier fotograficzny,
Parametry Photo A-4 promo 40ks, wym. 29 x 1,4 x 22 cm, typ: Fotopapir, 40
szt. |
74. |
Papier wizytówkowy, A-4,
elegancki papier z delikatnym tłoczeniem w różne wzory, Dostępny w kolorze
białym i kremowym, Przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych,
Gramatura 246 g/m2 |
75. |
Papier ksero A-3 o
gramaturze 80 g/m2 |
76. |
Papier ksero A-4 o
gramaturze 80 g/m2 |
77. |
Papier giloszowy do
suplementów (m. in. świadectw szkolnych), zgodny z Rozporządzeniem Ministra
Edukacji |
78. |
Papier ksero kolor (mix
kolorów w tym pastele) A-4 o gramaturze 80 g/m² |
79. |
Papier, szary |
80. |
Pinezki do tablic korkowych |
81. |
Pinezki kolorowe |
82. |
Pisak do białych tablic |
83. |
Płyty CD z kopertą, 700 MB. |
84. |
Płyty DVD z kopertą, 4,7GB. |
85. |
Poduszka do tuszu,
zbudowana z trwałego tworzywa, nienasączona tuszem lub nasączona, wymiary
15x9,6 cm, różne kolory tuszu i
poduszki |
86. |
Pojemnik na biurko,
organizer długopisów, metalowy z 3 przegrodami, różne kolory |
87. |
Przekładki do segregatora,
kartonowe, długość zabezpiecza dodatkowe miejsce na opisy, przeznaczone do
segregowania dokumentów, mix kolorów |
88. |
Przekładki wykonane z
ekologicznego polipropylenu o grubości 120 mm; pakowane
jednostkowo w folię ochronną; format: A4; wym. 230 x 297 mm |
89. |
Rejestr wydanych
legitymacji szkolnych w formie księgi w twardej oprawie |
90. |
Rejestr wydanych
zaświadczeń w formie księgi w twardej oprawie |
91. |
Samoprzylepne zakładki
indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 20mm x 50mm |
92. |
Samoprzylepne zakładki
indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 25mm x 76mm |
93. |
Segregator - Akta osobowe – format A-4, dwu ringowy,
posiadający wewnątrz zakładki ABC do segregacji dokumentów. |
94. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 40 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne
kolory |
95. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne
kolory |
96. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 70 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne
kolory |
97. |
Skoroszyt papierowy A-4 |
98. |
Skoroszyt plastikowy
sztywny wpinany do segregatora A-4 |
99. |
Skorowidz szyty, twarda
oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–4/96 kartek |
100. |
Skorowidz, miękka oprawa,
kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–5/96 kartek |
101. |
Spinacz okrągły małe,
kolorowe |
102. |
Spinacz okrągły R 28 |
103. |
Spinacz plikowy R 50
(długi) |
104. |
Spinacze 26mm metalowe w
pudełku magnetycznym |
105. |
Szpilki |
106. |
Szuflada na biurko do
dokumentów o rozmiarze A4, wykonana z trwałego polistyrenu, kompatybilna –
możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo, przeźroczysta, różne
kolory |
107. |
Taśma dwustronna 50mm x 10m |
108. |
Taśma pakowa przeźroczysta
(50mm) |
109. |
Taśma samoprzylepna
bezbarwna (19mm x 30-33m) |
110. |
Teczka aktówka z 12
przegródkami przeźroczystymi, wykonana z tworzywa sztucznego, usztywniona,
zamykana na dwie gumki na dwóch rogach, różne kolory |
111. |
Teczka lakierowana, A-4, z
gumką pionową, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego kartonu,
wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów, mix kolorów |
112. |
Teczka wiązana
biała-karton, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów. |
113. |
Teczka z gumką, biała, A-4,
wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów. |
114. |
Teczka z gumką, kolorowa,
A-4, szerokość grzbietu 5 cm, powleczona folią, różne kolory |
115. |
Teczka z klipem A4
pojedyncza (deska), sztywna podkładka do pisania, wyposażona w sprężysty
mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na
klipie, mix kolorów |
116. |
Teczka wykonana ze
sztywnego kartonu pokrytej folią, posiada rączkę i zamek, szerokość powyżej 4
cm, różne kolory |
117. |
Temperówka metalowa z dwoma
ostrzami |
118. |
Temperówka w kształcie
klina, wykonana ze stopu magnezu, jednootworowa |
119. |
Tusz czerwony do poduszek
lub/i stempli samokopiujących |
120. |
Wkłady do długopisów typu
zenit |
121. |
Wkłady do długopisów typu
żelowy |
122. |
Zakreślacz fluorescencyjny
z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru szerokość
linii od 2 do 5 mm. (różne kolory) |
123. |
Zeszyt 60 kart. W kratkę, A
5 |
124. |
Zeszyt 80 kart. w kratkę A4 |
125. |
Zeszyt 80 kart. w kratkę,
A5 |
126. |
Zeszyt w kratkę, A-5,
twarda oprawa, 96 str. |
127. |
Zszywacz – metalowy
mechanizm, na zszywki 24/6 |
128. |
Zszywki biurowe (1000 szt./op.) 24/6, cynkowane |
129. |
Zszywki biurowe (1000 szt./op.) 24/6, galwanizowane |
130. |
Zszywki do 100 kartek (1000
szt.) |
Lp |
Przedmiot zamówienia opis tusze i tonery: |
1 |
Tonery do drukarki
laserowej Samsung ML-1660 -oryginał |
2 |
Tonery do drukarki
laserowej Samsung ML-1660 -zamiennik |
3 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET P1005 – oryginał |
4 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET P1005 - zamiennik |
5 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET 1020 - oryginał |
6 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET 1020 - zamiennik |
7 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - oryginał |
8 |
Tonery do drukarki
laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - zamiennik |
9 |
Tonery do drukarki
laserowej CANON iR 1610 - oryginał |
10 |
Tonery do drukarki
laserowej CANON iR 1610 - zamiennik |
11 |
Tonery do drukarki
laserowej CANON 2520 - oryginał |
12 |
Tonery do drukarki
laserowej CANON 2520 - zamiennik |
13 |
Tusz do drukarek CANON MP
550 - oryginał |
14 |
Tusz do drukarek CANON MP
550 - zamiennik |
15 |
Tusz do drukarek CANON MG
5150 – oryginał |
16 |
Tusz do drukarek CANON MG
5150 - zamiennik |
17 |
Tusz do drukarek HP OFFICE
JET G55 - oryginał |
18 |
Tusz do drukarek HP OFFICE
JET G55 - zamiennik |
19 |
Tusz do drukarek CANON
PRIXMA MG 5150- oryginał |
20 |
Tusz do drukarek CANON
PRIXMA MG 5150 zamiennik |
21 |
Tusz do drukarek CANON IP1900 - oryginał |
22 |
Tusz do drukarek CANON IP1900 - zamiennik |
25 |
Tusz do drukarek HP 4180 -
oryginał |
26 |
Tusz do drukarek HP 4180 -
zamiennik |
29 |
Tusz do drukarek HP 2280 -
oryginał |
30 |
Tusz do drukarek HP 2280 -
zamiennik |
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV.
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po
stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
fax 023 654 34 11, mail osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
VI. Miejsce i
termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę cenową
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno –
Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do
godz. 10.30
z dopiskiem „Zakup i
dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na 2015 rok„
2. Zamawiający
dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014 r., o godz. 11.00
w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. Opis
sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
XX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ
1. Formularz ofertowo – cenowy
2. Oświadczenie
3. Projekt umowy
ZATWIERDZAM:
Anna Katarzyna Drozdowska
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Mławie
20.11.2014 r.
(data i podpis)
Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
1. Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na:
zakup i dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015:
Lp |
Przedmiot zamówienia opis |
j.m. |
Cena netto |
Cena Brutto |
|
|
1. |
Baterie AA, alkaliczne |
|
|
|
|
|
2. |
Bloczki samoprzylepne (76mm
x 76mm) 100 kartek |
|
|
|
|
|
3. |
Bloczki samoprzylepne (76mm
x 76mm) min. 400 kartek różne kolory |
|
|
|
|
|
4. |
Blok milimetrowy A-4 |
|
|
|
|
|
5. |
Blok techniczny A-3, biały |
|
|
|
|
|
6. |
Blok techniczny A-3,
kolorowy |
|
|
|
|
|
7. |
Blok techniczny A-4, biały |
|
|
|
|
|
8. |
Blok techniczny A-4,
kolorowy |
|
|
|
|
|
9. |
Blok w kratkę A-4, 100 str.,
wyrywane kartki. |
|
|
|
|
|
10. |
Blok w kratkę A-5, 100 str.,
wyrywane kartki. |
|
|
|
|
|
11. |
Blok w kratkę A-6, 100 str.,
wyrywane kartki. |
|
|
|
|
|
12. |
Bristol, biały A-1 |
|
|
|
|
|
13. |
Bristol, kolor A-1 |
|
|
|
|
|
14. |
Brulion A4 kratka 96 kart |
|
|
|
|
|
15. |
Brulion A5 96 kart. w kratkę |
|
|
|
|
|
16. |
Cienkopis z końcówką
plastikową oprawioną w metalu, do pisania na różnego rodzaju papierze również
faksowym i samokopiującym, z wentylowaną skuwką, tusz na bazie wody, mix
kolorów |
|
|
|
|
|
17. |
Cyrkiel, metalowy, na
ołówek. |
|
|
|
|
|
18. |
Długopis automatyczny
(włączany na jednym ze szczytów, przycisk w kolorze czarnym) wykonany z
tworzywa z plastikową skuwką pozwalającą na umocowanie długopisu na papierze,
o metalowym końcu. Kolor tuszu czarny lub niebieski. |
|
|
|
|
|
19. |
Długopis typu jednorazowy,
końcówka min 0,5mm, długość linii pisania min. 3000 m, posiadający zakończenie i skuwkę w kolorze tuszu. |
|
|
|
|
|
20. |
Długopis na sprężynce w
przeźroczystej oprawie, samoprzylepna podkładka przyklejana do podłoża,
wymienny wkład, możliwość obrotu długopisem, |
|
|
|
|
|
21. |
Długopis wymazywalny,
automatyczny, posiada wbudowaną gumkę,
która umożliwia wymazanie napisanego tekstu, do 5 h, wymiany wkład, różne
kolory |
|
|
|
|
|
22. |
Druki - Dowód wpłat KP |
|
|
|
|
|
23. |
Druki - Dowód Wpłaty KW |
|
|
|
|
|
24. |
Druki - Karty drogowe |
|
|
|
|
|
25. |
Druki - Karty urlopowe |
|
|
|
|
|
26. |
Druki - Kwitariusz
przychodów |
|
|
|
|
|
27. |
Druki - Lista obecności |
|
|
|
|
|
28. |
Druki - Lista wynagrodzeń
P-3 |
|
|
|
|
|
29. |
Druki - Polecenie przelewu |
|
|
|
|
|
30. |
Druki - Polecenie wyjazdu
służbowego |
|
|
|
|
|
31. |
Druki - Rachunki uproszczone |
|
|
|
|
|
32. |
Druki - Raport kasowy |
|
|
|
|
|
33. |
Druki - Świadectwo pracy |
|
|
|
|
|
34. |
Druki - Umowa o pracę |
|
|
|
|
|
35. |
Druki - Wniosek o urlop |
|
|
|
|
|
36. |
Druki - Książka kontowa |
|
|
|
|
|
37. |
Druki - Księga druków
ścisłego zarachowania |
|
|
|
|
|
38. |
Druki - Rejestr
korespondencji |
|
|
|
|
|
39. |
Dzienniki szkolne -…………. |
|
|
|
|
|
40. |
Dziurkacz dziurkujący do 30
kartek, ze wskaźnikiem środka strony, ogranicznikiem formatu, antypoślizgową
nakładką, |
|
|
|
|
|
41. |
Folia do laminowania A-4
antystatyczna 100 mic. |
|
|
|
|
|
42. |
Farby 10 kolorów, akwarele |
|
|
|
|
|
43. |
Farby 10 kolorów, plakatowe |
|
|
|
|
|
44. |
Flamastry, 12 kolorów |
|
|
|
|
|
45. |
Gumka dwuczęściowa, wykonana
z tworzywa sztucznego, jedna część do ołówka i kredek ołówkowych, druga
strona do atramentu, tuszu kreślarskiego i długopisu. |
|
|
|
|
|
46. |
Karteczki kolorowe (kostka
biurowa) nieklejone |
|
|
|
|
|
47. |
Klej biurowy w sztyfcie,
nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru i
fotografii. Zawartość min. 20 g kleju. |
|
|
|
|
|
48. |
Klej do drewna, kartonu,
papieru, tkanin; 45 g |
|
|
|
|
|
49. |
Koperta B-4 biała |
|
|
|
|
|
50. |
Koperta B-5 biała |
|
|
|
|
|
51. |
Koperta C-6 biała |
|
|
|
|
|
52. |
Koperta na płyty CD, DVD,
papierowe, miękkie, z okienkiem, białe. |
|
|
|
|
|
53. |
Korektor - Szybkoschnący, z
metalową końcówką o średnicy 1 mm. Skuwka z klipem. Precyzyjne koryguje pismo
ręczne i maszynowe. Nie wymaga stosowania rozcieńczalnika. Nie zawiera
szkodliwych substancji. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka z węglika
wolfra |
|
|
|
|
|
54. |
Korektor w taśmie |
|
|
|
|
|
55. |
Korektor w pędzelku |
|
|
|
|
|
56. |
Koszulka A-4 pionowa,
otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,08 mm. |
|
|
|
|
|
57. |
Koszulka A-4 pionowa,
otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,12 mm. |
|
|
|
|
|
58. |
Koszulka A-4 pionowa,
transparentna, o grubości 0,08 mm. |
|
|
|
|
|
59. |
Koszulka A-4 z klapką |
|
|
|
|
|
60. |
Kreda do tablic, biała,
paczka |
|
|
|
|
|
61. |
Kreda do tablic, kolorowa,
okrągła średnica 9 mm, dł. 80 mm, opakowanie 12 sztuk |
|
|
|
|
|
62. |
Kredki 12 kolorów w ołówku. |
|
|
|
|
|
63. |
Kredki 12 kolorów świecowe |
|
|
|
|
|
64. |
Linijka 40cm, plastikowa. |
|
|
|
|
|
65. |
Maczałka, posiada gąbkę do
nasączania wodą, mix kolorów |
|
|
|
|
|
66. |
Marker permanentny do
opisywania płyt CD, DVD. Grubość pisania 0,75mm ( kolory czarny, czerwony,
niebieski, zielony) |
|
|
|
|
|
67. |
Nożyczki biurowe ze stali
nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 12 cm |
|
|
|
|
|
68. |
Nożyczki biurowe ze stali
nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 21cm |
|
|
|
|
|
69. |
Ofertówka na dokumenty A-4,
przezroczysta z twardej folii PCV, zgrzewana w literę „L” |
|
|
|
|
|
70. |
Ołówek HB z gumką wykonany z
żywicy syntetycznej o dużej elastyczności, z
trwałym, niełamliwym grafitem. |
|
|
|
|
|
71. |
Papier A-4 samoprzylepny
biały z nacięciem z tyłu, o wym. 210 mm x 297 mm |
|
|
|
|
|
72. |
Papier do faksu wym. 210 mm
x 30mm |
|
|
|
|
|
73. |
Papier fotograficzny,
Parametry Photo A-4 promo 40ks, wym. 29 x 1,4 x 22 cm, typ: Fotopapier, 40
szt. |
|
|
|
|
|
74. |
Papier wizytówkowy, A-4,
elegancki papier z delikatnym tłoczeniem w różne wzory, Dostępny w kolorze
białym i kremowym, Przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych,
Gramatura 246 g/m2 |
|
|
|
|
|
75. |
Papier ksero A-3 o
gramaturze 80 g/m2 |
|
|
|
|
|
76. |
Papier ksero A-4 o
gramaturze 80 g/m2 |
|
|
|
|
|
77. |
Papier giloszowy do
suplementów (m. in. świadectw szkolnych), zgodny z Rozporządzeniem Ministra
Edukacji |
|
|
|
|
|
78. |
Papier ksero kolor (mix
kolorów w tym pastele) A-4 o gramaturze 80 g/m² |
|
|
|
|
|
79. |
Papier, szary |
|
|
|
|
|
80. |
Pinezki do tablic korkowych |
|
|
|
|
|
81. |
Pinezki kolorowe |
|
|
|
|
|
82. |
Pisak do białych tablic |
|
|
|
|
|
83. |
Płyty CD z kopertą, 700 MB. |
|
|
|
|
|
84. |
Płyty DVD z kopertą, 4,7GB. |
|
|
|
|
|
85. |
Poduszka do tuszu, zbudowana
z trwałego tworzywa, nienasączona tuszem lub nasączona, wymiary 15x9,6
cm, różne kolory tuszu i poduszki |
|
|
|
|
|
86. |
Pojemnik na biurko,
organizer długopisów, metalowy z 3 przegrodami, różne kolory |
|
|
|
|
|
87. |
Przekładki do segregatora,
kartonowe, długość zabezpiecza dodatkowe miejsce na opisy, przeznaczone do
segregowania dokumentów, mix kolorów |
|
|
|
|
|
88. |
Przekładki wykonane z
ekologicznego polipropylenu o grubości 120 mm; pakowane
jednostkowo w folię ochronną; format: A4; wym. 230 x 297 mm |
|
|
|
|
|
89. |
Rejestr wydanych legitymacji
szkolnych w formie księgi w twardej oprawie |
|
|
|
|
|
90. |
Rejestr wydanych zaświadczeń
w formie księgi w twardej oprawie |
|
|
|
|
|
91. |
Samoprzylepne zakładki
indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 20mm x 50mm |
|
|
|
|
|
92. |
Samoprzylepne zakładki
indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 25mm x 76mm |
|
|
|
|
|
93. |
Segregator - Akta osobowe – format A-4, dwu ringowy,
posiadający wewnątrz zakładki ABC do segregacji dokumentów. |
|
|
|
|
|
94. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 40 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne
kolory |
|
|
|
|
|
95. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne
kolory |
|
|
|
|
|
96. |
Segregator biurowy format
A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych
krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 70 mm, na grzbiecie otwór na
palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory |
|
|
|
|
|
97. |
Skoroszyt papierowy A-4 |
|
|
|
|
|
98. |
Skoroszyt plastikowy sztywny
wpinany do segregatora A-4 |
|
|
|
|
|
99. |
Skorowidz szyty, twarda
oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–4/96 kartek |
|
|
|
|
|
100. |
Skorowidz, miękka oprawa,
kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–5/96 kartek |
|
|
|
|
|
101. |
Spinacz okrągły małe,
kolorowe |
|
|
|
|
|
102. |
Spinacz okrągły R 28 |
|
|
|
|
|
103. |
Spinacz plikowy R 50 (długi) |
|
|
|
|
|
104. |
Spinacze 26mm metalowe w
pudełku magnetycznym |
|
|
|
|
|
105. |
Szpilki |
|
|
|
|
|
106. |
Szuflada na biurko do
dokumentów o rozmiarze A4, wykonana z trwałego polistyrenu, kompatybilna –
możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo, przeźroczysta, różne
kolory |
|
|
|
|
|
107. |
Taśma dwustronna 50mm x 10m |
|
|
|
|
|
108. |
Taśma pakowa przeźroczysta
(50mm) |
|
|
|
|
|
109. |
Taśma samoprzylepna
bezbarwna (19mm x 30-33m) |
|
|
|
|
|
110. |
Teczka aktówka z 12
przegródkami przeźroczystymi, wykonana z tworzywa sztucznego, usztywniona,
zamykana na dwie gumki na dwóch rogach, różne kolory |
|
|
|
|
|
111. |
Teczka lakierowana, A-4, z
gumką pionową, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego kartonu,
wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów, mix kolorów |
|
|
|
|
|
112. |
Teczka wiązana biała-karton,
A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów. |
|
|
|
|
|
113. |
Teczka z gumką, biała, A-4,
wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów. |
|
|
|
|
|
114. |
Teczka z gumką, kolorowa,
A-4, szerokość grzbietu 5 cm, powleczona folią, różne kolory |
|
|
|
|
|
115. |
Teczka z klipem A4 pojedyncza
(deska), sztywna podkładka do pisania, wyposażona w sprężysty mechanizm
zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, mix
kolorów |
|
|
|
|
|
116. |
Teczka wykonana ze sztywnego
kartonu pokrytej folią, posiada rączkę i zamek, szerokość powyżej 4 cm, różne
kolory |
|
|
|
|
|
117. |
Temperówka metalowa z dwoma
ostrzami |
|
|
|
|
|
118. |
Temperówka w kształcie
klina, wykonana ze stopu magnezu, jednootworowa |
|
|
|
|
|
119. |
Tusz czerwony do poduszek
lub/i stempli samokopiujących |
|
|
|
|
|
120. |
Wkłady do długopisów typu
zenit |
|
|
|
|
|
121. |
Wkłady do długopisów typu
żelowy |
|
|
|
|
|
122. |
Zakreślacz fluorescencyjny z
tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru szerokość
linii od 2 do 5 mm. (różne kolory) |
|
|
|
|
|
123. |
Zeszyt 60 kart. W kratkę, A
5 |
|
|
|
|
|
124. |
Zeszyt 80 kart. w kratkę A4 |
|
|
|
|
|
125. |
Zeszyt 80 kart. w kratkę, A5 |
|
|
|
|
|
126. |
Zeszyt w kratkę, A-5, twarda
oprawa, 96 str. |
|
|
|
|
|
127. |
Zszywacz – metalowy
mechanizm, na zszywki 24/6 |
|
|
|
|
|
128. |
Zszywki biurowe (1000 szt./op.) 24/6, cynkowane |
|
|
|
|
|
129. |
Zszywki biurowe (1000 szt./op.) 24/6, galwanizowane |
|
|
|
|
|
130. |
Zszywki do 100 kartek (1000
szt.) |
|
|
|
|
|
|
razem |
|
|
|
|
|
Lp |
Przedmiot zamówienia opis tusze i tonery: |
j.m. |
Cena Netto czarny |
cena brutto czarny |
Cena netto kolor |
cena brutto kolor |
1 |
Tonery do drukarki laserowej
Samsung ML-1660 -oryginał |
|
|
|
|
|
2 |
Tonery do drukarki laserowej
Samsung ML-1660 -zamiennik |
|
|
|
|
|
3 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET P1005 – oryginał |
|
|
|
|
|
4 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET P1005 - zamiennik |
|
|
|
|
|
5 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET 1020 - oryginał |
|
|
|
|
|
6 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET 1020 - zamiennik |
|
|
|
|
|
7 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET PRO CM1415 fn. - oryginał |
|
|
|
|
|
8 |
Tonery do drukarki laserowej
HP LASER JET PRO CM1415 fn. - zamiennik |
|
|
|
|
|
9 |
Tonery do drukarki laserowej
CANON iR 1610 - oryginał |
|
|
|
|
|
10 |
Tonery do drukarki laserowej
CANON iR 1610 - zamiennik |
|
|
|
|
|
11 |
Tonery do drukarki laserowej
CANON 2520 - oryginał |
|
|
|
|
|
12 |
Tonery do drukarki laserowej
CANON 2520 - zamiennik |
|
|
|
|
|
13 |
Tusz do drukarek CANON MP
550 - oryginał |
|
|
|
|
|
14 |
Tusz do drukarek CANON MP
550 - zamiennik |
|
|
|
|
|
15 |
Tusz do drukarek CANON MG
5150 – oryginał |
|
|
|
|
|
16 |
Tusz do drukarek CANON MG
5150 - zamiennik |
|
|
|
|
|
17 |
Tusz do drukarek HP OFFICE
JET G55 - oryginał |
|
|
|
|
|
18 |
Tusz do drukarek HP OFFICE
JET G55 - zamiennik |
|
|
|
|
|
19 |
Tusz do drukarek CANON
PRIXMA MG 5150- oryginał |
|
|
|
|
|
20 |
Tusz do drukarek CANON
PRIXMA MG 5150 zamiennik |
|
|
|
|
|
21 |
Tusz do drukarek CANON IP1900 - oryginał |
|
|
|
|
|
22 |
Tusz do drukarek CANON IP1900 - zamiennik |
|
|
|
|
|
25 |
Tusz do drukarek HP 4180 -
oryginał |
|
|
|
|
|
26 |
Tusz do drukarek HP 4180 -
zamiennik |
|
|
|
|
|
29 |
Tusz do drukarek HP 2280 -
oryginał |
|
|
|
|
|
30 |
Tusz do drukarek HP 2280 -
zamiennik |
|
|
|
|
|
|
razem |
|
|
|
|
|
OGÓŁEM WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:
za cenę netto:…............................................................................................................. złotych,
słownie:................................................................................................................... złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ………………...…………... złotych
za cenę brutto :...............................................................................................................złotych,
słownie:.................................................................................................................. złotych
2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
…......................…................... …………………………………
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis Wykonawcy)
Załącznik Nr 2 do IWZ
OŚWIADCZENIE
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):
1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiada wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a także:
Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..................................................................
data i
podpis osoby uprawnionej
do
reprezentacji Wykonawcy
Załącznik nr 3 do IWZ
PROJEKT UMOWY
UMOWA NR
………………
W dniu ……………………….. roku pomiędzy Specjalnym Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym w Mławie reprezentowanym przez: Annę Katarzynę Drozdowską – Dyrektor Ośrodka na zakup i dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów;
zwanym w dalszej części umowy Odbiorcą,
a firmą
………………………………….
………………………………….
zwaną w dalszej części umowy Dostawcą,
w wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego prowadzonego w oparciu o art. 4 pkt.8 Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r. poz. 907/
została zawarta umowa następującej treści:
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa (tj. sprzedaż
i dostarczenie) przez Dostawcę Odbiorcy materiałów biurowych i piśmienniczych
oraz tuszy/tonerów, według asortymentu i ilości wyspecyfikowanych w Załącznikach
do Umowy, z zastrzeżeniem ust. 2. na łączną kwotę
4 000,00 zł brutto.
2. Odbiorca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych pozycji asortymentu wyszczególnionego w Załącznikach do Umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb.
§ 2
Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.
§ 3
1. Odbiorca może ograniczyć całkowitą wartość zamówień określoną w ust. 1 do kwoty posiadanych środków finansowych lub rzeczywistych potrzeb, bez prawa Dostawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych.
§ 4
1. Rozliczenie dostaw będących przedmiotem umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe, przedstawione przez Dostawcę w ofercie przetargowej i zestawione w Załączniku do Umowy.
2. Podane przez Dostawcę w ofercie i zestawione w Załączniku do Umowy ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy i będą zawierały wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym koszty dostarczenia towaru do magazynu Odbiorcy.
§ 5
1. Dostawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Odbiorcę telefonicznych i pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.
2. Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Dostawcę będzie siedziba Odbiorcy mieszcząca się w Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Mławie ul. Słowackiego 16.
3. W ramach umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Odbiorcę towaru do siedziby, o której mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Odbiorcę.
§ 6
1. Odbiorca zobowiązuje się do oceny przedmiotu dostawy, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.
2. Reklamacje Odbiorcy dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów, Dostawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Odbiorcę. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji.
3. Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru
lub uzupełnienia braków ilościowych
w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uznania reklamacji.
4. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Dostawca.
§ 7
1. Odbiorca dokona zapłaty, w terminie 14 dni od daty przedłożenia przez Dostawcę faktury za dostarczony towar lub w miarę posiadanych środków.
2. Warunkiem wystawienia przez Dostawcę faktury jest potwierdzenie i przyjęcie przez Odbiorcę ilości i asortymentu będącego przedmiotem dostawy.
3. Zapłata, o której mowa w ust. 1 nastąpi na konto Dostawcy.
§ 8
1. W przypadku niedotrzymania przez Dostawcę terminu
dostarczenia towaru, o którym mowa w § 5 ust. 3 lub, w przypadku reklamacji,
terminu o którym mowa w § 6 ust. 3, Dostawca zapłaci Odbiorcy kary umowne w
wysokości 0,3 % łącznej wartości przedmiotowego zamówienia,
za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
§ 9
1. Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia, w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z umowy, a w szczególności gdy opóźnia się z dostarczeniem zamówionego towaru powyżej 5 dni, bądź dostarcza towar złej jakości.
2. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, Odbiorca wstrzymuje wszelkie płatności z tytułu umowy.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Dostawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 10
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba
że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub
zmiany te są korzystne dla Odbiorcy.
2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
§ 11
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą
załatwiane na drodze polubownej
a w przypadku braku zgody rozstrzygał je
będzie właściwy sąd powszechny.
§ 12
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Odbiorcy.
................................................ ..........................................
ODBIORCA DOSTAWCA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 14:08:51
- Liczba odsłon: 322
- Historia dokumentu: