Wersja archiwalna 2019-01-11 13:27:46

SOSW.ZP.271.6.2018

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
na:

na organizację w dniach od 29.04.2019 r. do 02.05.2019 r. pobytu w hotelu w miejscowości Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00 – 15:00

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

adres strony internetowej: https://oswmlawa.bip.org.pl/ 

e-mail : osw_mlawa@op.pl

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

na organizację w dniach od 29.04.2019 r. do 02.05.2019 r. pobytu w hotelu w miejscowości Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie

 

II.       Opis przedmiotu zamówień:

  1. termin pobytu:  od 29.04.2019 r. do 02.05.2019 r.

  2. ilość osób: 12 osób dorosłych  + 3 dzieci (wg rocznika 1 dziecko z 2015 r.; 1 dziecko z 2016 r.; 1 dziecko z 2007 r.);

  3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:

    - miejsce pobytu Mikołajki (woj. Warmińsko-Mazurskie);

    - zakwaterowanie w hotelu wg kategorii miejscowej co najmniej **** (4);

    - pokoje: 2 pokoje trzyosobowe, 3 pokoje dwuosobowe + dziecko;

    - pokoje wyposażone w: TV/SAT, wi-fi, telefon, łazienkę (prysznic lub wanna, suszarka do włosów, WC, ręczniki), klimatyzację, lodówkę/ mini chłodziarkę, zestaw do kawy/herbaty oraz wodę mineralną, czajnik elektryczny oraz balkon;

    - wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja,

    - baseny - kryty - na terenie hotelu do dyspozycji gości oraz jakuzi i sauny w cenie,

    - rozrywki – zajęcia dla dorosłych np.: fitness, zajęcia dla dzieci,

    - sklepy np. z pamiątkami i prasą na terenie hotelu;

    - w cenie pobytu: zakwaterowanie: 3 noclegi, wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja plus Pakiet SPA dla 12 osób dorosłych w kwocie po 400,00 zł na osobę – proponowana oferta zabiegów SPA do wyboru w podanej cenie dla dorosłego uczestnika pobytu będzie dołączona do oferty pobytu;

    - cena pobytu nie obejmuje: dojazdu do hotelu, opłaty parkingowej.

  4. Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana z należytą starannością i zasadami bezpieczeństwa.

    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 20 dni.

    III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

    1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

    1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

    2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

    3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i klauzula informacyjna.

    2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

    3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

    V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

    Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

    Pani Anna Drozdowska

    Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

    w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15.00

    VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

    1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 09.01.2019 r. do godz. 12.00 z dopiskiem "Organizacja w dniach od 29.04.2019 r. do 02.05.2019 r. pobytu w hotelu  w miejscowości Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,,”

    2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 09.01.2019 r., o godz. 12.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

    3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    4.    Otwarcie ofert jest jawne.

    VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

    1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

    2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

    3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

    VIII.     Kryteria oceny ofert.

    1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

    IX.    Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

    Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

    X.  Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

    2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

    3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

    4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

    5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

    6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

     

    Załączniki do IWUZ

    1.           Formularz cenowo-ofertowy

    2.           Oświadczenie

    3.           Projekt umowy

    4.           Oświadczenie o składaniu fałszywych zeznań

    5.           Obowiązek informacyjny

     załączniki do pobrania: iwuz_wycieczka_mikolajki_2_-_2019_wraz_z_zalacznikami.pdf


                                                                                                                      ZATWIERDZAM: 

Mława, dnia 20-12-2018 r.                                                        Beata Małgorzata Mickiewicz – p. o. Dyrektor Ośrodka



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



SOSW.ZP.271.6.2018


                                                                                                                      MŁAWA, dn. 11-01-2019 r.



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 


Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. J. Korczaka w Mławie zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego na zadanie pn. ” Organizacja w dniach od 29.04.2019 r. do 02.05.2019 r. pobytu w hotelu w miejscowości Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie”,


Złożono 5 ofert, 1 oferta nie spełnia wymagań przedstawionych w IWUZ.



Oferta Nr 1. Sun & More Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin


Cena oferty łącznie brutto            

24 300,00 zł

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

80,00 %



Oferta Nr 2. Biuro Usługowo-Turystyczne „ATLANTIC”, 35-073 Rzeszów. Pl. Wolności 12


Cena oferty łącznie brutto            

19 440,00 zł

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

100,00 %


 Oferta Nr 3. Przedsiębiorstwo STANPOL. Stefanii Pawlak 3, 21-010 Łęczna


Cena oferty łącznie brutto            

19 998,00 zł

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

97,20 %


Oferta Nr 4. Inventum, ul. Mikołaja Reja 20A, 33-300 Nowy Sącz



Cena oferty łącznie brutto            

18 900,00 zł

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

0,00 %


Oferta Nr 5. UpHOTEL Sp. z o.o., 58-500 Jelenia Góra, ul. Solna 4



Cena oferty łącznie brutto            

19 558,05 zł

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

99,40 %



Wybrano ofertę Nr 2:


Biuro Usługowo-Turystyczne „ATLANTIC”, 35-073 Rzeszów. Pl. Wolności 12


cena oferty łącznie brutto: 19 440,00


W/w oferta:

- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w IWUZ,

- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria.

- spełnia wszystkie wymagania przedstawione w Regulaminie Postępowania przy Udzielaniu Zamówień Publicznych
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie, o których mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.


Oferta  nr  4. Inventum, ul. Mikołaja Reja 20A, 33-300 Nowy Sącz nie spełnia wymagań przedstawionych w IWUZ.



                                                                                                                      ZATWIERDZAM: 

Mława, dn. 11.01.2019 r.         



                                                                  Beata Małgorzata Mickiewicz – p. o. Dyrektor Ośrodka



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239464]

przewiń do góry