Wersja archiwalna 2017-12-01 12:15:19

SOSW.ZP.271.3.2017

 

                                  ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych
(
Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), na:

 

dostawę w roku 2018 gorących posiłków dwudaniowych (obiad) w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach wraz z niezbędną zastawą stołową tj. talerzami głębokimi i płaskimi, sztućcami, kubkami, własnym transportem;

 

Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  7:30– 15:30

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

dostawę w roku 2018 gorących posiłków dwudaniowych (obiad) w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach wraz z niezbędną zastawą stołową tj. talerzami głębokimi i płaskimi, sztućcami, kubkami, własnym transportem;

 

I. Opis przedmiotu zamówień:

- dostawie gorących posiłków dwudaniowych (obiad), jadłospis musi obejmować zupę + drugie danie
 w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

- szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem wynosi 45 uczniów dziennie przez około 187 dni nauki szkolnej w 2018 roku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów bez konieczności zmiany umowy.

- ilość uczniów jest podawana danego dnia roboczego, w którym następuje realizacja zlecenia do godziny 9:00 rano.

- dodatkowe indywidualne zlecenia zamawiającego przekazane faksem lub telefonicznie nie później niż 24 godziny przed terminem wykonania.

- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.

- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.  

II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę

3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

4) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, 3 i 4 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

IV Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

fax 023 654 43 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7:30– 15:30

V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 01.12.2017 r. do godz. 10:00
 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę posiłków dwudaniowych (obiad) na 2018 r.”

2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 01.12.2017 r., o godz. 10:20
w swojej siedzibie
(adres jak wyżej)

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

VI. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto
i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VII. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

1. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

6. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

7. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

8. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

 

Załączniki do IWUZ: do pobrania : istotne_warunki_zamowienia_posilki_-_obiady_2018_z_zalacznikami.doc

 

  1. Formularz ofertowo – cenowy

  2. Oświadczenie

  3. Projekt umowy

  4. Obowiązek informacyjny

ZATWIERDZAM

 

                                                            Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor Ośrodka

Mława dnia 16-11-2017 r.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SOSW.ZP.271.3.2017                                                                       MŁAWA, dn. 01-12-2017 r.


 



ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


 


Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. J. Korczaka w Mławie zawiadamia o wyniku postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego na zadanie pn. ” dostawa w roku 2018 gorących posiłków dwudaniowych (obiad) w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach wraz z niezbędną zastawą stołową tj. talerzami głębokimi i płaskimi, sztućcami, kubkami, własnym transportem


 


Złożono 2 oferty.


 


Oferta Nr 1. MAŁA GASTRONOMIA M. Tuszyńska, 06-500 Mława ul. Sienkiewicza 1


Cena oferty łącznie brutto     

12,00 zł/ szt.

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

51,67 %


 


 


Oferta Nr 2. „Mirella” E. Podlaska, M. Radzanowska, 06-500 Mława, ul. Warszawska 52


Cena oferty łącznie brutto     

6,20 zł/ szt.

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

100,00 %


 


 Wybrano ofertę Nr 2:


Oferta Nr 3. „Mirella” E. Podlaska, M. Radzanowska


06-500 Mława, ul. Warszawska 52


Cena oferty łącznie brutto     

6,20 zł/ szt.

Ilość przyznanych punktów w kryterium: cena

100,00 %

 


W/w oferta:


- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w IWUZ,


- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria.


- spełnia wszystkie wymagania przedstawione w Regulaminie Postępowania przy Udzielaniu Zamówień Publicznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie, o których mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.


 

 


Mława, dn. 01-12-2017 r.                                                    Zatwierdzam:


Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor Ośrodka


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 238413]

przewiń do góry