Wersja archiwalna 2017-10-27 12:53:54
SOSW.ZP.271.1.2017
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa
zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579
z póź. zm.), na:
na organizację w terminie 28.04.2018 r. - 05.05.2018 r. wycieczki do Turcji w miejscowości Kizilagac (okolice Side) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 8:00 – 15:00
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
adres strony internetowej: https://oswmlawa.bip.org.pl/
e-mail : osw_mlawa@op.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
na organizację w terminie 28.04.2018 r. - 05.05.2018 r. wycieczki do Turcji w miejscowości Kizilagac (okolice Side) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,
II. Opis przedmiotu zamówień:
-
termin wyjazdu: od 28.04.2018 r. do 05.05.2018 r.
-
ilość osób: 29 osób dorosłych + 6 dzieci w wieku do 14 lat;
-
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
- Przelot samolotem z Warszawy do Turcji (lotnisko w Antalayi) i z powrotem;
- kierunek wycieczki Turcja, Kizilagac (okolice Side);
- zakwaterowanie w hotelu wg kategorii miejscowej co najmniej ***** (5);
- hotel przy plaży;
- plaża piaszczysta lub piaszczysto-żwirowa;
- pokoje: 7 pokoi trzyosobowych oraz 7 pokoi dwuosobowych wyposażone w TV/SAT, wi-fi, telefonem, łazienką (prysznic lub wanna, suszarka do włosów, WC), klimatyzacją, lodówką, zestawem do kawy/herbaty oraz balkonem;
- wyżywienie: All Inclusive: śniadania (dostępne w godz. 8:00-10:00), lunch (w godz. 13:00-14:30) i kolacje (w godz. 19:00-21:30) serwowane w formie bufetu (kuchnia międzynarodowa i regionalna); bar (dostępny w godz. 10:00-24:00) z pełnym asortymentem; bar przy basenie (dostępny w godz. 10:00-18:00): przekąski i napoje, w tym kawa i herbata; bar z przekąskami (dostępny w godz. 12:30-18:00); terminy posiłków mogą się różnić od podanych;
- baseny - odkryty i kryty - na terenie hotelu do dyspozycji gości ze słoną i słodką wodą, leżaki i parasole – bezpłatnie, bar przy basenie bezpłatnie;
- animacje: w ciągu dnia prowadzone przez zespół hotelowy dla dzieci i dorosłych (np. poranna gimnastyka, kręgle, karaoke, kabaret, muzyka na żywo, klub nocny, salon gier, plac zabaw);
- sport i rozrywka: bezpłatnie: korty do tenisa, siłownia itp., dostępne zabiegi spa za dodatkową opłatą;
- sklepy np. z pamiątkami i prasą na terenie hotelu;
- w cenie wycieczki: przelot samolotem, obowiązkowa opłata lotniskowa, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie: 7 noclegów, wyżywienie all inclusive, rozrywki;
- dodatkowe zwiedzanie: do wyboru co najmniej 4 wycieczki fakultatywne – płatne indywidualnie;
-
Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana z należytą starannością i zasadami bezpieczeństwa.
-
Wykonawca zobowiązany jest do:
- przedłożenia harmonogramu wycieczki;
- zorganizowania biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;
- zapewnienia przewodnika i pilota z odpowiednimi uprawnieniami;
- zapewnienia autokaru z klimatyzacją i barkiem oraz opieką pilota;
- ubezpieczenia uczestników wyjazdów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW, KL CP, Asisstance i na wypadek zagubienia bagażu), wszystkie ubezpieczenia są bez franszyzy redukcyjnej;
- dopuszcza się możliwość opłacenia zaliczki przed wykonaniem usługi do wysokości ok. 50 % wartości wycieczki wg harmonogramu zawartego w umowie.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 20 dni.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15.00
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 14.11.2016 r. do godz. 10.00 z dopiskiem "Organizacja w terminie 28.04.2018 r. - 05.05.2018 r. wycieczki do Turcji w miejscowości Kizilagac (okolice Side) dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,”
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 14.11.2016 r., o godz. 10.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ: do pobrania SIWZ z załącznikami do pobrania:
siwz_wycieczka_turcja__2018_wraz_z_zalacznikami.docx
1. Formularz cenowo-ofertowy
2. Oświadczenie
3. Projekt umowy
4. Oświadczenie o składaniu fałszywych zeznań
5. Obowiązek informacyjny
ZATWIERDZAM:
Mława, dnia 27-10-2017 r. Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor Ośrodka
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 2017-10-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-27 12:53:54
- Liczba odsłon: 1129
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: