Wersja archiwalna 2015-11-25 13:11:01

SOSW.ZP.271.7.2015

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.), na:

na organizację w terminie 21.05.2015 r. - 28.05.2015 r. wycieczki do Hiszpanii (Lloret de Mar) dla pracowników, emerytów i członków ich rodzin Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Mławie,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00 – 15:00

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

adres strony internetowej: https://oswmlawa.bip.org.pl/

e-mail : osw_mlawa@op.pl


zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

na organizację w terminie 31.05.2016 r. - 07.06.2016 r. wycieczki do Hiszpanii (Lloret de Mar) dla pracowników, emerytów i członków ich rodzin Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie


II.       Opis przedmiotu zamówień:

  1. termin wyjazdu: od 21.05.2016 r. do 28.05.2016 r.

  2. ilość osób: 25 osób dorosłych + 1 dziecko w wieku 4 lat;

  3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:

- transfer z Mława-Warszawa (lotnisko);

- transfer w dniu powrotu Warszawa (lotnisko)-Mława;

- Przelot samolotem z Warszawy do Hiszpanii (lotnisko w Barcelonie) i z powrotem;

- kierunek wycieczki Hiszpania, miejscowość Lloret de Mar;

- zakwaterowanie w hotelu wg kategorii miejscowej ****;

- hotel położony max. 1 km od centrum miasta Lloret de Mar;

- hotel max. 1 km od plaży znajdujący się w jednym budynku;

- plaża piaszczysto-żwirowa;

- pokoje dwu-, trzyosobowe, w tym jeden z dostawką dla dziecka wyposażone w z TV/SAT, wi-fi, telefonem, łazienką (prysznic lub wanna, suszarka do włosów, WC), klimatyzacją, lodówką zestawem do kawy/herbaty oraz balkonem;

- wyżywienie: All Inclusive: śniadania (dostępne w godz. 8:00-10:00), lunch (w godz. 13:00-14:30) i kolacje (w godz. 19:00-21:30) serwowane w formie bufetu (kuchnia międzynarodowa i regionalna); bar (dostępny w godz. 10:00-24:00) z pełnym asortymentem; bar przy basenie (dostępny w godz. 10:00-18:00): przekąski i napoje, w tym kawa i herbata; bar z przekąskami (dostępny w godz. 12:30-18:00);

- baseny -odkryty i kryty - na terenie hotelu do dyspozycji gości ze słoną i słodką wodą oraz brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie, leżaki, materace i parasole – bezpłatnie, bar przy basenie bezpłatnie;

- animacje: w ciągu dnia prowadzone przez zespół hotelowy dla dzieci i dorosłych (np. poranna gimnastyka, kręgle, karaoke, kabaret, muzyka na żywo, klub nocny, salon gier, plac zabaw);

- mini klub dla dziecka w wieku 4 lat;

- sport i rozrywka: bezpłatnie: korty do squasha, siłownia, sauna, jacuzzi, sprzęt do sportów wodnych itp., dostępne zabiegi spa za dodatkową opłatą;

- sklepy np. z pamiątkami i prasą na terenie hotelu;

- zwiedzanie miasta Lloret de Mar - w cenie;

- w cenie wycieczki: przelot samolotem, obowiązkowa opłata lotniskowa, obowiązkowa dopłata transportowa, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie: 7 noclegów, wyżywienie all inclusive, rozrywki;

- dodatkowe zwiedzanie: do wyboru co najmniej 4 wycieczki fakultatywne;

  1. Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana z należytą starannością i zasadami bezpieczeństwa.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do:

- przedłożenia harmonogramu wycieczki;

- zorganizowania biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;

- zapewnienia przewodnika i pilota z odpowiednimi uprawnieniami;

- zapewnienia autokaru z klimatyzacją i barkiem oraz opieką pilota;

- ubezpieczenia uczestników wyjazdów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW, KL CP, Asisstance i na wypadek zagubienia bagażu), wszystkie ubezpieczenia są bez franszyzy redukcyjnej;

- dopuszcza się możliwość opłacenia zaliczki przed wykonaniem usługi do wysokości ok. 40 % wartości wycieczki wg harmonogramu zawartego w umowie.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 20 dni.

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15.00

VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 09.12.2015 r. do godz. 10.00 z dopiskiem "Organizacja w terminie 21.05.2016 r. - 28.05.2016 r. wycieczki do Hiszpanii (Lloret de Mar) dla pracowników, emerytów i członków ich rodzin Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie”.

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 09.12.2015 r., o godz. 10.30 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.    Otwarcie ofert jest jawne.

VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX.    Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.


Załączniki do IWUZ:

1. Formularz ofertowo – cenowy

2. Oświadczenie

3. Projekt umowy

4. Oświadczenie o składaniu fałszywych zeznań

ZATWIERDZAM: 

Mława, dnia 24-11-2015 r.                                      Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor Ośrodka


do pobrania IWUZ wraz z załącznikami:  siwz_wycieczka_hiszpania_2016.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239464]

przewiń do góry