Wersja archiwalna 2014-11-20 13:52:40
ISTOTNE WARUNKI
UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art.
4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.), na:
zakup
i dostawę środków czystości i narzędzi do sprzątania na rok 2015,
I.
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający:
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres
do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny
pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 730 – 1530
Tel.
023 654 34 11 Faks 023 654
34 11
zaprasza do
złożenia ofert cenowych na:
zakup i
dostawę środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 rok.
II.
Opis przedmiotu zamówień:
Zakup i dostawa
środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 r. wg asortymentu podanego
poniżej:
GRUPA
1 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Mleczko
do czyszczenia powierzchni emaliowanych i porcelitowych, powinno zapewniać
dobre właściwości myjące zapobiegające powstawaniu osadów, opak. 500 ml. |
2 |
Mydło
w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących), opak. 0,3 l |
3 |
Mydło
w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących),, opak. 5 litrów |
4 |
Odświeżacz
powietrza łazienkowy typu spray, długotrwały, świeży zapach, opak.300ml. |
5 |
Płyn
do czyszczenia mebli w spray'u, antystatyczny, nabłyszcza, zapobiega
osadzaniu kurzu, opak.250ml. |
6 |
Płyn
do mycia i odkażania sanitariatów, w skład powinny wchodzić substancje
bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze, opak. 1,25 L. |
7 |
Płyn
do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje
odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 0,5 l |
8 |
Płyn
do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje
odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 5 litr. |
9 |
Płyn
do płukania tkanin, różne zapachy, nadaje tkaninom miękkość, antystatyczny,
opak. 2 litr |
10 |
Płyn
uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu),
trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy, opak. 1 l |
11 |
Płyn
uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu),
trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy, opak. 5 l |
12 |
Proszek
(granulat) do udrażniania rur kanalizacyjnych, wydajny, efektywny, szybki
efekt działania, opak. 1 kg. |
13 |
Proszek
skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i
długotrwały zapach, opak. 5 kg, do białego.
|
14 |
Proszek
skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i
długotrwały zapach, opak. 5 kg, do koloru. |
15 |
Samopołyskowa
emulsja wodna pasta do pielęgnacji podłóg z tworzyw sztucznych typu ARA lub
równoważna, poj. 480 g |
16 |
Środek
wybielający, opakowanie z nakrętką, wykonane z plastiku, poj. 0,5 litra |
17 |
Żel
do mycia urządzeń sanitarnych, usuwa kamień i rdzę, opak. 450 ml (+/- 50ml) |
GRUPA
2 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Odkamieniacz
do czajników elektrycznych w tabletkach |
2 |
Odplamiacz
do dywanów, usuwa zanieczyszczenia i plamy z różnych rodzajów dywanów, poj.
750 ml |
3 |
Płyn
do czyszczenia piekarników i blach w sprayu, usuwa silne zabrudzenia typu
przypalony i zaschnięty tłuszcz poj. 400 ml |
4 |
Płyn
do mycia szyb z dozownikiem opak. 0,75 litra |
5 |
Płyn
do mycia szyb zapas opak. 0,75 litra |
6 |
Środek
do toalet odświeża i czyści toaletę, usuwa kamień, zawiera środki
powierzchniowo aktywne i zapachowe, spełnia funkcję silnego detergentu,
przylega do powierzchni toalety nawet po spłukaniu wody. min. 750 ml |
GRUPA
3 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Papier
toaletowy szary gofrowany wykonany z makulatury jednowarstwowy w dużych
rolkach śr. 18- 19cm. dł. ok.140m typu SERWUS lub równoważny |
2 |
Papier
toaletowy w rolkach, biały, dwuwarstwowy. |
3 |
Ręcznik
papierowy "kuchenny" w rolce biały bez nadruku, celulozowy, miękki,
jednowarstwowy, z perforacją dzielenia. |
4 |
Ręcznik
papierowy gofrowany szary lub zielony w dużej rolce, odwijanie papieru z
zewnątrz rolki |
5 |
Rękawice
gumowe gospodarcze, różne rozmiary |
6 |
Rękawiczki
jednorazowe opak. 100 szt. |
7 |
Ściereczki
z mikrofibry opakowanie 5 szt. |
8 |
Ścierki
do podłogi. |
9 |
Torebki,
przeźroczyste, wymiar 22x35 cm |
10 |
Worki
foliowe na śmieci, 35 litrów, w
opakowaniu nie mniej niż 50 szt |
11 |
Worki
foliowe na śmieci, 60 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt |
12 |
Worki
foliowe na śmieci, 120 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 20 szt |
13 |
Gąbki
kąpielowe |
14 |
Zmywak
do naczyń gąbka 10-elementowy |
GRUPA
4 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Zapas Mop sznurkowy 280 gram, bawełniany z
gwintem, cięty |
2 |
Zapas Mop sznurkowy 400 gram, bawełniany z
gwintem, cięty |
3 |
Zapas Mop paskowy długi, cięty |
4 |
Kije
do MOP-a sznurkowego, wkręcane, wykonane z aluminium powlekane tworzywem. |
5 |
Zapas
Mop paskowy długi z gwintem, wykonane z aluminium powlekane tworzywem. |
6 |
Mop
płaski (nakładka) + kij (drążek), ze specjalnym przyciskiem ułatwiającym
złożenie mopa. |
7 |
Miska
z tworzywa sztucznego, poj. Pow. 5 l |
8 |
Wiadro
+ wyciskacz do mopa płaskiego, poj. 13 l, z nakładką umożliwiającą wyciskanie
mopa bez potrzeby zdejmowania wkładu, specjalnie wyprofilowane sito. |
9 |
Wiadro
+ wyciskacz do mopa sznurkowego, poj. 13 l, wykonane z trwałego, mocnego
tworzywa, elastyczne sito, chwytające mopa od samej nasady. |
GRUPA
5 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Szczotka
drewniana, wkręcana, dł. ok. 35 cm |
2 |
Kije
do szczotek drewniane, wkręcane. |
3 |
Szczotka
zmiotka z szufelką plastikową, z gumowym nasadką na końcu szufelki. |
4 |
Szczotka
do WC z pojemnikiem, wykonana z trwałego, mocnego tworzywa, włosie wzmocnione
i nie rysujące delikatnych powierzchni. |
GRUPA
6 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Dozownik
do mydła min. 400 ml |
2 |
Pojemnik
do papieru zielonego gofrowanego składanego w "Z" op = 4000 szt |
3 |
Ręcznik
papierowy zielony gofrowany
jednowarstwowy składanka "Z"
op = 4000 szt |
GRUPA
7 |
|
Lp |
Asortyment |
1 |
Kosz
na śmieci/odpadki otwierany
przyciskiem pedałowym, pojemność min. 25 l |
2 |
Kosz
na śmieci/odpadki otwierany uchylnie z
tworzywa sztucznego, pojemność min. 25 l |
Termin wykonania
zamówienia – od dnia 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.
Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór
formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał
lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie
z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia
zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument,
o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja
o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać
pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po
stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania
się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w
sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani
Anna Drozdowska
Fax: 023 654 34 11,
mail: osw_mlawa@op.pl
w
godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
VI. Miejsce i termin
składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno –
Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do
godz. 9.40 z
dopiskiem „Dostawa środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 r. Nr…..
(nr grupy na jaką jest składana oferta)”
2. Zamawiający
dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014 r., o godz. 10.00 w
swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio
przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie
ofert jest jawne.
VII. Opis
sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu
cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i
brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową
należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz
słownie.
3. Cena zawierać ma
wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII.
Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja
dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia
między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny
zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
1. O wyborze oferty
cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający
zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający
przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki
wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i
zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do
prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej
(protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo
zamówień publicznych.
6. Niniejsze
postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych
wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ
1. Formularz ofertowo – cenowy
2. Oświadczenie
3. Projekt umowy
ZATWIERDZAM:
Anna Katarzyna Drozdowska
Dyrektor Specjalnego-Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie
20.11.2014 r.
(data i podpis)
Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ
Pieczęć
adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
1.
Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na :
zakup - dostawę środków czystości
i narzędzi do sprzątania, wg poniższej tabeli:
GRUPA
1 |
|
|||
Lp |
Asortyment |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
1 |
Mleczko do czyszczenia powierzchni
emaliowanych i porcelitowych, powinno zapewniać dobre właściwości myjące
zapobiegające powstawaniu osadów, opak. 500 ml. |
|
|
|
2 |
Mydło w płynie oznakowane (o
dobrych właściwościach myjących), opak.
0,3 l |
|
|
|
3 |
Mydło w płynie oznakowane (o
dobrych właściwościach myjących),, opak. 5 litrów |
|
|
|
4 |
Odświeżacz powietrza łazienkowy
typu spray, długotrwały, świeży zapach,
opak.300ml. |
|
|
|
5 |
Płyn do czyszczenia mebli w spray'u,
antystatyczny, nabłyszcza, zapobiega osadzaniu kurzu, opak.250ml. |
|
|
|
6 |
Płyn do mycia i odkażania
sanitariatów, w skład powinny wchodzić substancje bakteriobójcze,
grzybobójcze i wirusobójcze, opak. 1,25 L. |
|
|
|
7 |
Płyn do mycia naczyń zawierający
substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe,
nie powinien zostawiać zacieków, opak. 0,5 l |
|
|
|
8 |
Płyn do mycia naczyń zawierający
substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe,
nie powinien zostawiać zacieków, opak. 5 litr. |
|
|
|
9 |
Płyn do płukania tkanin, różne
zapachy, nadaje tkaninom miękkość, antystatyczny, opak. 2 litr |
|
|
|
10 |
Płyn uniwersalny do zmywania podłóg
(zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie
usuwa zabrudzenia, różne zapachy,
opak. 1 l |
|
|
|
11 |
Płyn uniwersalny do zmywania podłóg
(zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie
usuwa zabrudzenia, różne zapachy,
opak. 5 l |
|
|
|
12 |
Proszek (granulat) do udrażniania
rur kanalizacyjnych, wydajny, efektywny, szybki efekt działania, opak. 1 kg. |
|
|
|
13 |
Proszek skoncentrowany do prania w
pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5
kg, do białego. |
|
|
|
14 |
Proszek skoncentrowany do prania w
pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5
kg, do koloru. |
|
|
|
15 |
Samopołyskowa emulsja wodna pasta
do pielęgnacji podłóg z tworzyw sztucznych typu ARA lub równoważna, poj. 480
g |
|
|
|
16 |
Środek wybielający, opakowanie z
nakrętką, wykonane z plastiku, poj. 0,5 litra |
|
|
|
17 |
Żel do mycia urządzeń sanitarnych,
usuwa kamień i rdzę, opak. 450 ml (+/-
50ml) |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
GRUPA 2 |
|
|||
Lp |
Asortyment |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
1 |
Odkamieniacz do czajników
elektrycznych w tabletkach |
|
|
|
2 |
Odplamiacz do dywanów, usuwa
zanieczyszczenia i plamy z różnych rodzajów dywanów, poj. 750 ml |
|
|
|
3 |
Płyn do czyszczenia piekarników i
blach w sprayu, usuwa silne zabrudzenia typu przypalony i zaschnięty tłuszcz
poj. 400 ml |
|
|
|
4 |
Płyn do mycia szyb z dozownikiem
opak. 0,75 litra |
|
|
|
5 |
Płyn do mycia szyb zapas opak. 0,75
litra |
|
|
|
6 |
Środek do toalet odświeża i czyści
toaletę, usuwa kamień, zawiera środki powierzchniowo aktywne i zapachowe,
spełnia funkcję silnego detergentu, przylega do powierzchni toalety nawet po
spłukaniu wody. min. 750 ml |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
GRUPA 3 |
|
|||
Lp |
Asortyment |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
1 |
Papier toaletowy szary gofrowany
wykonany z makulatury jednowarstwowy w dużych rolkach śr. 18- 19cm. dł.
ok.140m typu SERWUS lub równoważny |
|
|
|
2 |
Papier toaletowy w rolkach, biały,
dwuwarstwowy. |
|
|
|
3 |
Ręcznik papierowy
"kuchenny" w rolce biały bez nadruku, celulozowy, miękki,
jednowarstwowy, z perforacją dzielenia. |
|
|
|
4 |
Ręcznik papierowy gofrowany szary
lub zielony w dużej rolce, odwijanie papieru z zewnątrz rolki |
|
|
|
5 |
Rękawice gumowe gospodarcze, różne
rozmiary |
|
|
|
6 |
Rękawiczki jednorazowe opak. 100
szt. |
|
|
|
7 |
Ściereczki z mikrofibry opakowanie
5 szt. |
|
|
|
8 |
Ścierki do podłogi. |
|
|
|
9 |
Torebki, przeźroczyste, wymiar
22x35 cm |
|
|
|
10 |
Worki foliowe na śmieci, 35 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt |
|
|
|
11 |
Worki foliowe na śmieci, 60 litrów,
w opakowaniu nie mniej niż 50 szt |
|
|
|
12 |
Worki foliowe na śmieci, 120
litrów, w opakowaniu nie mniej niż 20 szt |
|
|
|
13 |
Gąbki kąpielowe |
|
|
|
14 |
Zmywak do naczyń gąbka
10-elementowy |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
GRUPA 4 |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
|
Lp |
Asortyment |
|
|
|
1 |
Zapas Mop sznurkowy 280 gram, bawełniany z
gwintem, cięty |
|
|
|
2 |
Zapas Mop sznurkowy 400 gram, bawełniany z gwintem,
cięty |
|
|
|
3 |
Zapas Mop paskowy długi, cięty |
|
|
|
4 |
Kije do MOP-a sznurkowego,
wkręcane, wykonane z aluminium powlekane tworzywem. |
|
|
|
5 |
Zapas Mop paskowy długi z gwintem,
wykonane z aluminium powlekane tworzywem. |
|
|
|
6 |
Mop płaski (nakładka) + kij (drążek),
ze specjalnym przyciskiem ułatwiającym złożenie mopa. |
|
|
|
7 |
Miska z tworzywa sztucznego, poj.
Pow. 5 l |
|
|
|
8 |
Wiadro + wyciskacz do mopa
płaskiego, poj. 13 l, z nakładką umożliwiającą wyciskanie mopa bez potrzeby
zdejmowania wkładu, specjalnie wyprofilowane sito. |
|
|
|
9 |
Wiadro + wyciskacz do mopa
sznurkowego, poj. 13 l, wykonane z trwałego, mocnego tworzywa, elastyczne
sito, chwytające mopa od samej nasady. |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
|
GRUPA 5 |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
Lp |
Asortyment |
|
|
|
1 |
Szczotka drewniana, wkręcana, dł.
ok. 35 cm |
|
|
|
2 |
Kije do szczotek drewniane,
wkręcane. |
|
|
|
3 |
Szczotka zmiotka z szufelką
plastikową, z gumowym nasadką na końcu szufelki. |
|
|
|
4 |
Szczotka do WC z pojemnikiem,
wykonana z trwałego, mocnego tworzywa, włosie wzmocnione i nie rysujące
delikatnych powierzchni. |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
GRUPA 6 |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
|
Lp |
Asortyment |
|
|
|
1 |
Dozownik do mydła min. 400 ml |
|
|
|
2 |
Pojemnik do papieru zielonego
gofrowanego składanego w "Z"
op = 4000 szt |
|
|
|
3 |
Ręcznik papierowy zielony gofrowany jednowarstwowy składanka
"Z" op = 4000 szt |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
||
GRUPA 7 |
jm |
Cena
jednostkowa netto |
Cena
jednostkowa brutto |
|
Lp |
Asortyment |
|
|
|
1 |
Kosz na śmieci/odpadki otwierany przyciskiem pedałowym, pojemność
min. 25 l |
|
|
|
2 |
Kosz na śmieci/odpadki otwierany uchylnie z tworzywa sztucznego,
pojemność min. 25 l |
|
|
|
RAZEM w zł |
|
|
OGÓŁEM WARTOŚĆ
ZAMÓWIENIA:
za
cenę netto:…............................................................................................................
złotych,
słownie:...................................................................................................................
złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ………………...…………... złotych
za
cenę brutto :..............................................................................................................złotych,
słownie:..................................................................................................................
złotych
2.
Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w
umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z
postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku
wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
…......................…...................
…………………………………
(miejscowość
i
data)
(pieczęć i podpis Wykonawcy)
Załącznik Nr 2 do IWUZ
OŚWIADCZENIE
Imiona
...............................................................................................................................
Nazwisko
...............................................................................................................................
Nazwa
Firmy
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres
...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)
oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):
1.
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.
posiada wiedzę i doświadczenie,
3.
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4.
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
a
także:
Oświadczam(y),
że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez
zastrzeżeń;
Oświadczam(y),
że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych
uczestników postępowania;
Osobą
upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..................................................................
(data i podpis
osoby uprawnionej
do reprezentacji
Wykonawcy
Załącznik nr 3 do IWUZ
PROJEKT UMOWY
UMOWA
NR ………………
W
dniu ……………………….. roku pomiędzy Specjalnym
Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym w Mławie reprezentowanym przez: Annę Katarzynę Drozdowską – Dyrektor
Ośrodka na zakup i dostawę środków czystości.
zwanym
w dalszej części umowy Odbiorcą,
a
firmą
………………………………….
………………………………….
zwaną w dalszej części umowy Dostawcą,
w wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego
prowadzonego w oparciu o art. 4 pkt.8 Prawo
zamówień publicznych
została zawarta umowa następującej treści:
§
1
1.
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa (tj. sprzedaż i dostarczenie) przez
Dostawcę Odbiorcy środków
czystości i narzędzi do sprzątania, według asortymentu i ilości
wyspecyfikowanych w Załącznikach do Umowy, z zastrzeżeniem
ust. 2. na łączną kwotę 5 000,00 zł brutto.
2. Odbiorca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z
poszczególnych pozycji asortymentu wyszczególnionego w Załącznikach do Umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb.
§
2
Umowa
obowiązuje od dnia 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.
§
3
1. Odbiorca może ograniczyć
całkowitą wartość zamówień określoną w ust. 1 do kwoty posiadanych środków finansowych
lub rzeczywistych potrzeb, bez prawa Dostawcy do dochodzenia roszczeń z tym
faktem związanych.
§
4
1.
Rozliczenie dostaw będących przedmiotem umowy następować będzie w oparciu o
ceny jednostkowe, przedstawione przez Dostawcę w ofercie przetargowej i
zestawione w Załączniku do Umowy.
2.
Podane przez Dostawcę w ofercie i zestawione w Załączniku do Umowy – formularz
cenowo – ofertowy - ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy i
będą zawierały wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu
umowy w tym koszty dostarczenia towaru do magazynu Odbiorcy.
§
5
1. Dostawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy
towaru na podstawie składanych przez Odbiorcę telefonicznych i pisemnych
zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.
2. Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i
przekazania artykułów przez Dostawcę będzie siedziba Odbiorcy mieszcząca się w
Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Mławie ul. Słowackiego 16.
3. W ramach umowy Dostawca
zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Odbiorcę towaru do siedziby o
której mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach
9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni
kalendarzowe od daty otrzymania zamówienia złożonego przez
Odbiorcę.
§
6
1. Odbiorca zobowiązuje się do oceny przedmiotu
dostawy, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.
2. Reklamacje Odbiorcy dotyczące braków ilościowych
lub jakościowych towarów, Dostawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni
od daty ich zgłoszenia przez Odbiorcę. Niedotrzymanie tego terminu jest
jednoznaczne z uznaniem reklamacji.
3. Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego
towaru lub uzupełnienia braków ilościowych
w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uznania reklamacji.
4. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi
Dostawca.
§
7
1. Odbiorca dokona zapłaty, w terminie 14 dni od
daty przedłożenia przez Dostawcę faktury za dostarczony towar lub w miarę
posiadanych środków.
2. Warunkiem wystawienia przez Dostawcę faktury jest
potwierdzenie i przyjęcie przez Odbiorcę ilości i asortymentu będącego
przedmiotem dostawy.
3. Zapłata, o której mowa w ust. 1
nastąpi na konto Dostawcy.
§
8
1. W przypadku niedotrzymania przez Dostawcę terminu
dostarczenia towaru, o którym mowa w § 5 ust. 3 lub, w przypadku reklamacji, terminu,
o którym mowa w § 6 ust. 3, Dostawca zapłaci Odbiorcy kary umowne w wysokości
0,3 % łącznej wartości przedmiotowego zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień
zwłoki.
2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia
odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
§
9
1. Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej
umowy bez wypowiedzenia, w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z
obowiązków wynikających z umowy, a w szczególności gdy opóźnia się z
dostarczeniem zamówionego towaru powyżej 5 dni, bądź dostarcza towar złej jakości.
2. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn
leżących po stronie Dostawcy, Odbiorca wstrzymuje wszelkie płatności z tytułu
umowy.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Dostawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§
10
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy,
chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne
dla Odbiorcy.
2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci
aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
§
11
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą
miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy
będą załatwiane na drodze polubownej
a w przypadku braku zgody rozstrzygał je
będzie właściwy sąd powszechny.
§
12
Umowę
sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Odbiorcy.
................................................
..........................................
ODBIORCA
DOSTAWCA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 2014-11-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 13:52:40
- Liczba odsłon: 298
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: