Wersja archiwalna 2024-09-20 15:30:43
SOSW.26.1. 3 .2024
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu Regulaminu postępowania
przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł netto:
dostawę w roku 2025 gorących posiłków dwudaniowych (obiad) z napojem w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach wraz z niezbędną zastawą stołową tj. talerzami głębokimi i płaskimi, sztućcami, kubkami, własnym transportem;
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 7:30– 15:30
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawę w roku 2025 gorących posiłków dwudaniowych (obiad) z napojem w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach wraz z niezbędną zastawą stołową tj. talerzami głębokimi i płaskimi, sztućcami, kubkami, własnym transportem;
I. Opis przedmiotu zamówień:
- Dostawa gorących posiłków dwudaniowych (obiad) z napojem, jadłospis musi obejmować zupę + drugie danie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Szacunkowa dzienna liczba uczniów objętych dożywianiem wynosi 56 uczniów dziennie przez około 180 dni nauki szkolnej w 2025 roku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów oraz dni bez konieczności zmiany umowy.
- Ilość uczniów jest podawana danego dnia roboczego, w którym następuje realizacja zlecenia do godziny 9:00 rano.
- Posiłki są wydawane na przerwie, miedzy lekcjami, w godzinach od 10:35 do 11:00.
- Dodatkowe indywidualne zlecenia zamawiającego przekazane faksem lub telefonicznie nie później niż
24 godziny przed terminem wykonania.
- Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi, wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego o charakterze prozdrowotnym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób.
- Przygotowane i dostarczone posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności.
- Posiłki winny być dowożone gorące w odpowiednich termosach (pojemnikach) spełniających wymagania sanitarno – epidemiologiczne, z wkładami do utrzymania temperatury (jeśli jest to niezbędne dla utrzymania temperatury posiłku).
- Transport posiłków zapewnia Wykonawca, ponosząc jednocześnie koszty z tym związane. Transport powinien odbywać się pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków oraz zgodny z obowiązującymi przepisami.
- Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zlewek, użytych naczyń i sztućców - codziennie po zakończonym wydawaniu posiłków.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków bez względu na trudności powstałe po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie realizacji umowy, nawet w przypadku zmian cen surowców, energii i paliw oraz podatku VAT.
- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.
- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
IV Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej - fax lub/i mail):
Pani Małgorzata Bergolc
fax 023 654 34 11, mail: sekretariat@soswmlawa.pl
w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 15:00
V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 20.09.2024 r. do godz. 13:00
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę posiłków dwudaniowych (obiad) na 2025r.”
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 20.09.2024 r., o godz. 13:20
w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto
i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
1. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
7. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych .
Załączniki do IWUZ:
- Formularz ofertowo – cenowy
- Oświadczenie
- Projekt umowy
- Klauzula informacyjna
ZATWIERDZAM
Dyrektor Ośrodka
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2024-09-20 15:26:23
- Informacja zaktualizowana przez: Rutkowska Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-09-20 15:30:43
- Liczba odsłon: 443
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: