Wersja archiwalna 2022-12-06 09:49:49

 

SOSW.26.1.3.2022

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu Regulaminu postępowania

przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł netto:

 

 

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00 – 15:00

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

e-mail : osw_mlawa@op.pl

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

organizację w dniach od 29.04.2023 r. do 06.05.2023 r. wycieczki do Turcji  miejscowość Antalya dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,

II.       Opis przedmiotu zamówień:

  1. termin wyjazdu: 29.04.2023 r. do 06.05.2023 r.
  2. ilość osób: 27 osób dorosłych oraz  3 dzieci;
  3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:

- Przelot samolotem z Warszawy do miasta  Antalya  i  z powrotem;

- kierunek wycieczki  Turcja miejscowość  Antalya;

- zakwaterowanie w hotelu wg kategorii miejscowej co najmniej **** (4);

- hotel w pobliżu plaży (ok. 250 m);

- plaża piaszczysto-żwirowa;

- pokoje:  9 pokoi dwuosobowych, 1 pokój trzyosobowy oraz 3 pokoje dwuosobowe z dostawką  (dzieci), wyposażonych w telefon, telewizję satelitarną, czajnik, Internet bezprzewodowy, z łazienką ( prysznic, suszarka do włosów, WC, ewentualnie kosmetyki), minibar, balkon lub taras z widokiem na ogród , basen lub morze;

- wyżywienie: All Inclusive - śniadanie (w godz. 7.00 – 10.00), obiad (w godz. 12.30 – 14.30), kolacja (w godz. 19.00 – 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (w godz. 12.30 – 15,30) , wybrane napoje bezalkoholowe w wyznaczonym miejscu; terminy posiłków mogą się różnić od podanych;

- baseny - odkryty i/lub kryty - na terenie hotelu do dyspozycji gości ze słoną i/lub słodką wodą, zjeżdżalnie,    leżaki i parasole,– bezpłatnie, bar przy basenie bezpłatnie;

- animacje: w ciągu dnia  prowadzone przez zespół hotelowy dla dzieci i dorosłych (np. poranna gimnastyka, kręg, karaoke, kabaret, muzyka na żywo, klub nocny ,dyskoteka,  salon gier, plac zabaw);

- sport i rozrywka: bezpłatnie: korty do tenisa ziemnego, tenis stołowy, boisko do siatkówki, minigolf, rzutki, piłka wodna, siłownia itp.,

- sklepy np. z pamiątkami i prasą na terenie hotelu;

- w cenie wycieczki: przelot samolotem, obowiązkową opłatę lotniskową, obowiązkową dopłatę transportową, transfer lotnisko – hotel – lotnisko klimatyzowanym autobusem, zakwaterowanie:
7 noclegów, wyżywienie all inclusive, opieka polskiego rezydenta;

- dodatkowe zwiedzanie: do wyboru co najmniej 2 wycieczki fakultatywne – płatne indywidualnie;

  1. Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana z należytą starannością i zasadami bezpieczeństwa.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do:

- przedłożenia harmonogramu wycieczki;

- zorganizowania biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;

- zapewnienia przewodnika i pilota z odpowiednimi uprawnieniami;

- zapewnienia autokaru z klimatyzacją i barkiem oraz opieką pilota;

- ubezpieczenia uczestników wyjazdów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW, KL CP, Asisstance i na wypadek zagubienia bagażu), wszystkie ubezpieczenia są bez franszyzy redukcyjnej;

- dopuszcza się możliwość opłacenia zaliczki przed wykonaniem usługi do wysokości ok. 75 % wartości wycieczki wg harmonogramu zawartego w umowie.

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1 Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.     Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej - fax lub/i mail):

Pani Maria Magdalena Kozakiewicz

fax 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 15:00

V.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 19.12.2022 r. do godz. 12.00 z dopiskiem " Organizacja w dniach od 29.04.2023 r. do 06.05.2023 r. wycieczki do Turcji  miejscowość Antalya dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie”

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 19.12.2022 r., o godz. 12.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3.     Otwarcie ofert jest jawne.

VI.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo - ofertowym (załącznik Nr 1) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

VIII.  Informacje o formalnościach

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych.

 

Załączniki do rozpoznania:

  1. Formularz cenowo-ofertowy
  2. Projekt umowy
  3. Obowiązek informacyjny

 

 

ZATWIERDZAM

Maria Magdalena Kozakiewicz - Dyrektor SOSW

Mława, dnia 06.12.2022 r.

 

 

Załączone pliki:
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2022-12-06 09:46:39
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239466]

przewiń do góry