Wersja archiwalna 2022-11-07 14:24:48

 

 

SOSW.26. 1.1  2022

                                              

 

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu Regulaminu postępowania 

                                                 przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł netto:

 

dostawę paliwa "olej napędowy" na 2023 rok

 

I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  7:30– 15:30

Tel. 023 654  34 11      Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  dostawie paliwa „olej napędowy” na 2023 rok

 

II. Opis przedmiotu zamówień:

- dostawa paliwa „olej napędowy” na 2023 rok;

- wykonawca jest związany od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.;

- przewidywana ilość zapotrzebowania na ww. paliwo wynosi ok. 5 000 l - ilości paliwa mają charakter szacunkowy;

- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.

- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,

3) Oświadczenie zgodnie z art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz Art. 233 KK;

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej - fax lub/i mail):

Pani  Małgorzata Bergolc

fax 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 15:00

VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 18.11.2022 r. do godz. 12.00.
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe w sprawie dostawy paliwa „olej napędowy” na 2023 rok”

2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 18.11.2022 r., o godz. 12.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

VII. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych .

 

Załączniki do IWUZ:

 

  1. Formularz ofertowo – cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Projekt umowy
  4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

 

ZATWIERDZAM

Maria Magdalena Kozakiewicz

Dyrektor Ośrodka

 

 

 

 

 

 

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239466]

przewiń do góry