Wersja archiwalna 2022-04-29 14:34:09

SOSW.26.1.2. 2022

 

 

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu Regulaminu postępowania

przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł netto:

 

Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego i wewnętrznego -   w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Mławie przy ulicy Słowackiego 16.

 

I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00– 14:00

Tel. 023 654  34 11 Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego i wewnętrznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Mławie przy ulicy Słowackiego 16.

 

II. Opis przedmiotu zamówień:

Urządzenia potrzebne do instalacji monitoringu;

1. Rejestrator

2. Kamery

3. Dysk twardy

4. Monitor

5. Szafa montażowa

6. Zasilacz impulsowy

7. UPS

8. Przewody UTP

9. Materiały do montażu i podłączenia

10. Dane szczegółowe w załączniku Nr 5 do IWUZ.

11.        Montaż urządzeń  monitoringu

- Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień 01 lipca 2022r., a termin ich zakończenia na dzień  12 sierpnia  2022r.

- wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej  lub  mail):

Pani  Maria Magdalena  Kozakiewicz

fax 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 14:00

VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 09.05.2022r. r. do godz. 12.00.
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe  Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego

 i wewnętrznego.

2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 09.05.2022r., o godz. 12.30 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

VII. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT oraz okres gwarancji w miesiącach.

2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych .

 

Załączniki do IWUZ:

 

  • Formularz ofertowo – cenowy
  • Oświadczenie
  • Projekt umowy
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
  • Dane szczegółowe w załączniku Nr 5 do IWUZ

 

 

ZATWIERDZAM

Maria Magdalena Kozakiewicz

Dyrektor Ośrodka

 

Załączone pliki:
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2022-04-29 14:33:49
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239464]

przewiń do góry