Wersja archiwalna 2022-04-29 14:34:09
SOSW.26.1.2. 2022
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu Regulaminu postępowania
przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł netto:
Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego i wewnętrznego - w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Mławie przy ulicy Słowackiego 16.
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 8:00– 14:00
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego i wewnętrznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Mławie przy ulicy Słowackiego 16.
II. Opis przedmiotu zamówień:
Urządzenia potrzebne do instalacji monitoringu;
1. Rejestrator
2. Kamery
3. Dysk twardy
4. Monitor
5. Szafa montażowa
6. Zasilacz impulsowy
7. UPS
8. Przewody UTP
9. Materiały do montażu i podłączenia
10. Dane szczegółowe w załączniku Nr 5 do IWUZ.
11. Montaż urządzeń monitoringu
- Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień 01 lipca 2022r., a termin ich zakończenia na dzień 12 sierpnia 2022r.
- wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej lub mail):
Pani Maria Magdalena Kozakiewicz
fax 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 14:00
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 09.05.2022r. r. do godz. 12.00.
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe Modernizacja Systemu CCTV telewizji przemysłowej zewnętrznego
i wewnętrznego.
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 09.05.2022r., o godz. 12.30 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT oraz okres gwarancji w miesiącach.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych .
Załączniki do IWUZ:
- Formularz ofertowo – cenowy
- Oświadczenie
- Projekt umowy
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
- Dane szczegółowe w załączniku Nr 5 do IWUZ
ZATWIERDZAM
Maria Magdalena Kozakiewicz
Dyrektor Ośrodka
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2022-04-29 14:34:09
- Informacja zaktualizowana przez: Rutkowska Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-04-29 14:34:09
- Liczba odsłon: 1589
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: