Wersja archiwalna 2019-12-03 13:03:04

SOSW.ZP.271.9.2019

 

 

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
na:

na organizację w dniach od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r. wycieczki na wyspę Gran Canaria miejscowość San Agustin dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  7:30 – 15:30

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

adres strony internetowej: https://oswmlawa.bip.org.pl/ 

e-mail : osw_mlawa@op.pl

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

organizację w dniach od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r. wycieczki na wyspę Gran Canaria miejscowość San Agustin dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie,

 

II.       Opis przedmiotu zamówień:

  1. termin wyjazdu: od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r.

  2. ilość osób: 33 osób dorosłych;

  3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:

    - Przelot samolotem z Warszawy do Las Palmas i  z powrotem;

    - kierunek wycieczki Gran Canaria, San Agustin;

    - zakwaterowanie w hotelu wg kategorii miejscowej co najmniej **** (4);

    - hotel w pobliżu plaży (ok. 500 m);

    - plaża piaszczysta, ciemny piasek;

    - pokoje:  3 pokoje trzyosobowe (preferowane 2 + 1 dostawka), 12 pokoi dwuosobowych klimatyzowanych, wyposażonych w telefon, telewizję satelitarną, czajnik, Internet bezprzewodowy, z łazienką ( prysznic, suszarka do włosów, WC, ewentualnie kosmetyki), minibar, balkon lub taras z widokiem na ogród lub basen;

    - wyżywienie: All Inclusive - śniadanie (w godz. 8.00 – 10.30), obiad (w godz. 13.00 – 15.00), kolacja (w godz. 18.00 – 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (kanapki, słodycze itp.), wybrane napoje bezalkoholowe w wyznaczonym miejscu; terminy posiłków mogą się różnić od podanych;

    - baseny - odkryty i/lub kryty - na terenie hotelu do dyspozycji gości ze słoną i/lub słodką wodą, zjeżdżalnie,  jacuzzi,  leżaki i parasole,– bezpłatnie, bar przy basenie bezpłatnie;

    - animacje: w ciągu dnia  prowadzone przez zespół hotelowy dla dzieci i dorosłych (np. poranna gimnastyka, kręgle, karaoke, kabaret, muzyka na żywo, klub nocny, salon gier, plac zabaw);

    - sport i rozrywka: bezpłatnie: korty do tenisa ziemnego, tenis stołowy, boisko do siatkówki, rzutki, piłka wodna, siłownia itp., dostępne zabiegi spa za dodatkową opłatą;

    - sklepy np. z pamiątkami i prasą na terenie hotelu;

    - w cenie wycieczki: przelot samolotem, obowiązkową opłatę lotniskową, obowiązkową dopłatę transportową, transfer lotnisko – hotel – lotnisko klimatyzowanym autobusem, zakwaterowanie:
    7 noclegów, wyżywienie all inclusive, opieka polskiego rezydenta;

    - dodatkowe zwiedzanie: do wyboru co najmniej 4 wycieczki fakultatywne – płatne indywidualnie;

  4. Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana z należytą starannością i zasadami bezpieczeństwa.

  5. Wykonawca zobowiązany jest do:

    - przedłożenia harmonogramu wycieczki;

    - zorganizowania biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;

    - zapewnienia przewodnika i pilota z odpowiednimi uprawnieniami;

    - zapewnienia autokaru z klimatyzacją i barkiem oraz opieką pilota;

    - ubezpieczenia uczestników wyjazdów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW, KL CP, Asisstance i na wypadek zagubienia bagażu), wszystkie ubezpieczenia są bez franszyzy redukcyjnej;

    - dopuszcza się możliwość opłacenia zaliczki przed wykonaniem usługi do wysokości ok. 40 % wartości wycieczki wg harmonogramu zawartego w umowie.

    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i wynosi 20 dni.

    III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

    1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

    1 Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy oraz klauzulę informacyjną (wzory dostępne jako załącznik do niniejszego IWUZ),

    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę,

    3) Oświadczenie zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

    3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

    V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

    Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych (wyłącznie w formie pisemnej - fax lub/i mail):

    Pani Kamila Magierska

    fax 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

    w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00– 15:00

    VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

    1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 12.12.2019 r. do godz. 10.00 z dopiskiem " Organizacja w dniach od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r. wycieczki na wyspę Gran Canaria miejscowość San Agustin dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie”

    2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 12.12.2019 r., o godz. 10.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

    3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    4.    Otwarcie ofert jest jawne.

    VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

    1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

    2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

    3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

    VIII.     Kryteria oceny ofert.

    1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

    IX.    Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

    Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

    X.  Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

    2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

    3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

    4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

    5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

    6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

     

    Do pobrania IWUZ z załącznikami: siwz_wycieczka_gran_canaria_2020_wraz_z_zalacznikami.pdf



ZATWIERDZAM

Maria Magdalena Kozakiewicz - Dyrektor SOSW

Mława, dnia 27-11-2019 r.


*********************************************************************************

Pytanie nr 1 dotyczące zamówienia publicznego pn. "Organizacja w dniach od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r. wycieczki na wyspę Gran Canaria miejscowość San Agustin dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie": "Czy lot może być z przesiadką czy musi być bezpośredni?"

Odpowiedź: Lot ma być bezpośredni.

*********************************************************************************

Pytanie nr 2 dotyczące zamówienia publicznego pn. "Organizacja w dniach od 30.06.2020 r. do 07.07.2020 r. wycieczki na wyspę Gran Canaria miejscowość San Agustin dla pracowników, emerytów oraz członków ich rodzin, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie":

"Chciałbym sprecyzować czy opisane w zamówienie miejsce docelowe na Gran Canari miejscowość San Augustin. Czy konkretnie musi być to ta miejscowość?

Odpowiedź: Oferta musi odpowiadać wymogom SIWZ, w której jest wymieniona miejscowość San Augustin i tylko ta musi być wzięta pod uwagę.

**********************************************************************************





Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239466]

przewiń do góry