Wersja archiwalna 2019-07-31 14:25:36
SOSW.ZP.271. 5 .2019
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych na:
Adaptacji na potrzeby jadalni dla uczniów części korytarza oraz pomieszczenia gospodarczego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 8:30– 14:00
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Adaptacja na potrzeby jadalni dla uczniów części korytarza oraz pomieszczenia gospodarczego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
I. Opis przedmiotu zamówień:
Adaptacja na potrzeby jadalni dla uczniów części korytarza oraz pomieszczenia gospodarczego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
Adaptacja obejmuje prace budowlane oraz zakup wyposażenia, które zawiera:
- zakup kosza na odpadki – 1 szt. – kosz automatyczny z czujnikiem, w kolorze białym, ze stali nierdzewnej o pojemności min. 56 l;
- zakup stołu z blachy nierdzewnej do wydawania posiłków – 1 szt. - wymiary blatu min. 160 cm x 60 cm x 85 cm, wykonany ze stali nierdzewnej z rantem zabezpieczającym przed dostaniem się płynów lub odpadków pomiędzy krawędź stołu a ścianę kuchni oraz dolną półką;
- zakup zestawów do jadalni (stolik + 4 krzesełka) – 12 kompletów - w tym: 6 szt. stolików okrągłych o średnicy blatu 90 cm wykonany z laminatu, trwały i łatwy w czyszczeniu, grubość blatu o grubości min. 18 mm, materiał podstawy – stal, stałe nogi, krzesła wykonane z trwałych materiałów, łatwe w czyszczeniu, oraz 6 szt. stolików prostokątnych o wymiarach min. 110 cm x 60 cm, wykonane ze stali oraz laminatu o grubości min. 18 mm, nogi wykonane ze stali, krzesła wykonane z trwałych materiałów, łatwe w czyszczeniu, wysokość stolików w obu przypadkach wynosi min. 75 cm; Kolor mebli do uzgodnienia.
Dane szczegółowe prac budowlanych w opisie technicznym oraz na rysunkach w załącznikach.
- Termin rozpoczęcia robót budowlanych ustala się na 21 sierpnia 2019r., a termin ich zakończenia 13 września 2019 r.;
- opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys inwestorski oraz dołączone do niego projekty i opis techniczny.
- Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
IV. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 – 14.00
V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 16.08.2019 r. do godz. 10.00. z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe w sprawie Adaptacji na potrzeby jadalni dla uczniów części korytarza oraz pomieszczenia gospodarczego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Mławie w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 16.08.2019 r., o godz. 10.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia, stawkę VAT oraz okres gwarancji w latach.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa brutto - 80%
okres gwarancji – 20%
Ocena punktowa za kryterium „cena ofertowa brutto”, dokonana zostanie zgodnie z formułą:
oferowana cena brutto min.
wartość punktowa oferty = ¾¾¾¾¾¾¾¾¾¾¾¾¾ x 80%
oferowana cena brutto
W kryterium „cena ofertowa brutto” wykonawca maksymalnie otrzyma 80 punktów (1 pkt =1%)
Ocena punktowa za kryterium „ okres gwarancji” dotyczy okresu udzielenia gwarancji; punktacja przyznana zostanie zgodnie z formułą:
minimalny okres trwania gwarancji wynosi 2 lata;
za każdy rok okresu trwania gwarancji powyżej 2 lat przyznane zostaną następujące punkty:
- okres gwarancji równy 2 lata – 0 pkt
- okres gwarancji równy 3 lata – 5 pkt
- okres gwarancji równy 4 lata – 10 pkt
- okres gwarancji równy 5 lat – 15 pkt
- okres gwarancji równy 6 lat – 20 pkt
W kryterium „okres gwarancji” wykonawca maksymalnie otrzyma 20 punktów (1 pkt =1 %)
Zamówienie opisane powyżej zostanie udzielone wykonawcy, który zgromadzi najwyższą sumę punktów wg wymienionych kryteriów oceny ofert, tj. kryterium „cena ofertowa brutto” oraz kryterium „okres gwarancji”.
VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą
być prowadzone rozliczenia między zamawiającym
i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
IX. Informacje o formalnościach,
jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
IWUZ wraz z załącznikami do pobrania:
istotne_warunki_zamowienia_stolowka_2019_wraz_z_zalacznikami_2.pdf
opis_techniczny_adaptacji_jadalni_sosw_mlawa_2019.pdf
zalacznik_nr_6._rys._1._drzwi_zewnetrzne.pdf
zalacznik_nr_7._rys._2._drzwi_do_gospodarstwa_domowego.pdf
zalacznik_nr_8._rys._3._zabudowa_-_sciana_z_drzwiami_przesuwnymi.pdf
ZAMAWIAM
p.o. Dyrektora - mgr Beata Małgorzata Mickiewicz
dnia 31-07-2019 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-07-31
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-31 14:25:36
- Liczba odsłon: 1644
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: