SOSW.ZP.271.8.2015
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w
postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień
publicznych
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), na:
dostawie gorących posiłków dwudaniowych (obiad) wraz z naczyniami, własnym transportem
w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach na 2016 rok.
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 8:00– 15:00
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawie gorących posiłków dwudaniowych (obiad) wraz z naczyniami, własnym transportem
w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach na 2016 rok
I. Opis przedmiotu zamówień:
-
dostawie gorących posiłków dwudaniowych (obiad), jadłospis musi
obejmować zupę + drugie danie
w okresie od 01.01.2016 r. do
31.12.2016 r.
- szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem wynosi 35 uczniów dziennie przez około 187 dni nauki
szkolnej w 2016 roku. Dopuszcza
się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów bez
konieczności
zmiany umowy.
- dodatkowe indywidualne zlecenia zamawiającego przekazane faksem lub telefonicznie nie później niż 24 godziny przed terminem wykonania.
- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.
- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-
oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy
Prawo zamówień publicznych
- Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III.
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z
wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać
pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
IV Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest
w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
fax 023 654 43 11, mail: osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15.00
V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w
Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 10.12.2015 r. do godz. 09:00
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na dostawę posiłków dwudaniowych (obiad) na 2016 r.”
2.
Zamawiający
dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 10.12.2015
r., o godz. 09:20
w swojej siedzibie (adres
jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1.
Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy
przedstawić cenę netto
i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
1. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
2.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po
wyborze ofert w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6.
Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ),
określającej warunki wykonania
zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
7.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki
ochrony prawnej (protest, odwołanie,
skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na
wewnętrznych uregulowaniach
organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ:
-
Formularz ofertowo – cenowy
-
Oświadczenie
-
Projekt umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Ośrodka
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-25 13:30:57
- Liczba odsłon: 536
- Historia dokumentu: