ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art.
4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.), na:
kompleksowe opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie na zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele dydaktyczne, rewalidacyjne i rehabilitacyjne w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Słowackiego 16 w Mławie
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 730 – 1530
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
kompleksowe opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie na zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele dydaktyczne rewalidacyjne i rehabilitacyjne w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Słowackiego 16 w Mławie
II. Opis przedmiotu zamówień:
a. Rozwiązania programowo – przestrzenne.
Układ funkcjonalny budynku zaprojektować zgodnie z wytycznymi programu funkcjonalno - użytkowego, z zachowaniem logicznego strefowania funkcji.
Układ
funkcjonalno - użytkowy budynku dostosować głównym myślom i kierunkom
kształtowaniu obiektu:
• układ funkcjonalny wynikający z przeznaczenia budynku,
• funkcja podporządkowana czytelnym układom komunikacyjnym,
• prostolinijność i czystość wewnętrznego układu komunikacyjnego,
• czytelne główne wejście,
• strefowanie funkcji – pomieszczeń dydaktycznych, gabinetów terapeutycznych.
W projekcie użyć prostych zasad kompozycji i prostych form geometrycznych skomponowania budynku, by zachować związek przestrzenny z otaczającym terenem. Projektowana architektura ma na celu osiągnięcie wyrazu architektonicznego właściwego dla obiektu.
b. Projektem należy objąć następujący zakres rzeczowy:
1. projekty budowlane i wykonawcze wraz z niezbędnymi przyłączami oraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji
2. projekty budowlane i wykonawcze obiektu obejmujące wszystkie niezbędne opracowania branżowe (architektura - stan istniejący i stan projektowy, wraz z kolorystyką ścian, podłóg; konstrukcja; wod.-kan; c.o. i c.w.u.; wentylacja; elektryczna-alarmowa-telekomunikacyjna; i p.poż i.t.p) – wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień
3. kosztorysy inwestorskie w poziomie aktualnie obowiązujących cen we wszystkich branżach
4. uzyskanie warunków zasilania od odpowiednich gestorów sieci
5. badania konstrukcyjne stropu ostatniej kondygnacji w zakresie niezbędnym do wykonania projektów
c. Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie :
1. Uzyskanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania zagospodarowania terenu;.
2. Dokonanie uzgodnień międzybranżowych jak również uzgodnień z rzeczoznawcami do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz sanitarno-higienicznych ( dotyczy zarówno projektu budowlanego jak i wykonawczego )
3. Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii.
4. Uwzględnienie wszystkich uwag Zamawiającego, w szczególności dotyczących ewentualnych zmian funkcjonalnych w fazie projektowania .
5. Uwzględnienie wszystkich uwag i zaleceń oraz wniesienie poprawek do dokumentacji po otrzymaniu oceny specjalistów .
9. Uwzględnienie w dokumentacji wszystkich zapisów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
11. Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiajacego w zakresie stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego.
d. Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji:
1. dokumentację techniczno – kosztorysową wykonać w 4 egz. + CD
( wersja elektroniczna)
2. dokumentację projektową, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla wszystkich branży w wersji analogowej i elektronicznej wykonać w 3 egz +CD
3. kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe branżami w wersji
analogowej i elektronicznej wykonać w 3 egz.+CD
4. zbiorcze zestawienie kosztów wykonać w 3 egz.
5. dokumentacja musi spełniać wymagania – ustawy prawa budowlanego, polskich norm, norm i przepisów branżowych oraz zasad wiedzy technicznej
6. dokumentacja musi być wewnętrznie spójna i skoordynowana między wszystkimi opracowaniami branżowymi
7. projekty powinny uwzględniać realizację zadania przy zastosowaniu materiałów posiadających stosowne certyfikaty dopuszczenia do stosowania w obiektach publicznych.
Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Termin wykonania zamówienia – 110 dni od dnia podpisania umowy
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 03.02.2015 r. do godz. 9.00 z dopiskiem „Kompleksowe opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie na zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele dydaktyczne w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Słowackiego 16 w Mławie "
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 03.02.2015 r., o godz. 09.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ
1. Formularz ofertowo – cenowy
2. Oświadczenie
3. Projekt umowy
do pobrania IWUZ w załączniku : specyfikacja_istotnych_warunkow_-_projekt.doc
ZATWIERDZAM:
Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie
16-01-2015 r.
(data i podpis)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-16 15:13:34
- Liczba odsłon: 319
- Historia dokumentu: