Specjalny
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Mławie
06-500 Mława ul. Słowackiego 16
tel. 23 654 34 11 e-mail:
osw_mlawa@op.pl
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA
ZAMÓWIENIA
w
postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), na:
dostawie
gorących posiłków dwudaniowych (obiad) wraz z naczyniami, własnym transportem w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach na 2015 rok.
I.
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 730 – 1530
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawie gorących posiłków
dwudaniowych (obiad) wraz z naczyniami, własnym transportem
w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach na 2015 rok
II.
Opis
przedmiotu zamówień:
- dostawie
gorących posiłków dwudaniowych (obiad), jadłospis musi obejmować zupę + drugie
danie
w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015
r.
-
szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem wynosi 35 uczniów dziennie przez
około 187 dni nauki szkolnej w 2015 roku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia
lub zwiększenia ilości uczniów bez konieczności zmiany umowy.
-
dodatkowe indywidualne zlecenia zamawiającego przekazane faksem lub
telefonicznie nie później niż 24 godziny przed terminem wykonania.
III.
Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum
następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz
cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę
oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być
dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV.
Informacja o
sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu
lub drogą elektroniczną.
V.
Osoby po stronie
zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z
Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach
proceduralnych i merytorycznych:
Pani
Anna Drozdowska
fax 023 654 43 11, mail: osw_mlawa@op.pl,
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do
piątku w godz. 7.30 – 15.30
VI.
Miejsce i termin
składania i otwarcia ofert
1.
Ofertę cenową
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno –
Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do
godz. 09:00
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na
dostawę posiłków dwudaniowych (obiad) na 2015 r.”
2.
Zamawiający
dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014
r., o godz. 09:20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3.
Bezpośrednio
przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
4.
Otwarcie ofert
jest jawne.
VII.
Opis
sposobu obliczania ceny:
1.
Na formularzu
cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto
i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2.
Wartość cenową
należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz
słownie.
3.
Cena zawierać ma
wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1.
Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX.
Informacja
dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą
prowadzone w polskich złotych.
XX.
Informacje
o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.
O wyborze oferty
cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2.
Zamawiający
zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3.
Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4.
Zamawiający
przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWZ), określającej warunki
wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i
zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5.
Do prowadzonego
postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest,
odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień
publicznych.
6.
Niniejsze
postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych
wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki
do IWUZ:
1. Formularz ofertowo – cenowy
2. Oświadczenie
3. Projekt umowy
ZATWIERDZAM
Anna Katarzyna Drozdowska
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie
20.11.2014 r.
(data i podpis)
Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
1. Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na :
dostawie
gorących posiłków dwudaniowych (obiad) wraz z naczyniami, własnym transportem w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach na 2015 rok.
cena netto za jednostkę :…....................................................................
złotych,
słownie:................................................................................................
złotych
w tym stawka
należnego podatku VAT ...................... % ………………….…….……... złotych
cena brutto za jednostkę :............................................................................. złotych,
słownie:........................................................................................................
złotych
2. Przedmiot
zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami
zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej
oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
…......................…................... …………………………………
(miejscowość
i data) (pieczęć i podpis
Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do IWUZ
OŚWIADCZENIE
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym
zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):
1)
posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)
znajdujemy się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a także:
1. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami
przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
2. Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona
samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
3. Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..............................................................................................................................................................
Jednocześnie
oświadczam, że świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych
zeznań.
…......................…................... …………………………………
(miejscowość
i data) (pieczęć
i podpis Wykonawcy)
Załącznik nr 3 do IWUZ
PROJEKT UMOWY
Umowa …………………
Zawarta
w Mławie w dniu ……………….. r., pomiędzy Specjalnym
Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczy w Mławie reprezentowanym przez :
Annę
Katarzynę Drozdowską – koordynatora projektu
Zwanym
dalej Zamawiającym, a
Firmą:
………………………………………………………
zwaną
dalej Wykonawcą.
W rezultacie dokonanej
przez Zamawiającego akceptacji oferty, została zawarta umowa zgodnie z art.4
pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z
2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
§ 1
Przedmiotem
umowy jest:
dostawa
gorących posiłków dwudaniowych (zupa + drugie danie) wraz z naczyniami, własnym
transportem
w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach na 2015 roku
§ 2
1. Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia 01.01.2015
r. do dnia 31.12.2015 r. wg potrzeb dostaw określonych przez Zamawiającego.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Specjalny Ośrodek
Szkolno – Wychowawczy im. J. Korczaka, 06-500 Mława ul. Słowackiego 16.
3. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem wynosi
35 uczniów dziennie przez około 187 dni nauki szkolnej w 2015 roku.
4. W przypadku nieterminowego wykonania przedmiotu umowy
wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 2% wartości przedmiotu
umowy za każdy dzień zwłoki, liczony po upłynięciu terminu wskazanego w ust. 1.
5. Zamawiający wypłaci wykonawcy karę umowną za zwłokę w
zapłacie faktury, w wysokości 2% wartości umowy za każdy dzień zwłoki, liczony
po upływie terminu zapłaty, o którym mowa w § 3 ust. 3.
6. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa
poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
§ 3
1. Za przedmiot zamówienia zamawiający zapłaci wykonawcy
umowy, tj.
łącznie stanowi kwotę brutto: …………………zł/szt.,
kwota podatku ………....%, …………...……….. zł
/słownie: ………………......................................................…
złotych .....…........../100/
2. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi
przelewem na konto wykonawcy. Za termin płatności uważa się dzień obciążenia
rachunku bankowego zamawiającego.
3. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni
od daty przedłożenia faktur Zamawiającemu lub w miarę posiadanych środków.
4. Fakturę należy wystawić na Zamawiającego.
§ 4
Zamawiający
nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności wynikających z niniejszej
umowy na osobę trzecią (przelew).
§ 5
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają
zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle
realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy według siedziby zamawiającego.
§ 6
Wszelkie
zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 7
Umowę
sporządzono dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z czego jeden dla wykonawcy.
………………………………. ………………………………….
Wykonawca Zamawiający
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 12:17:05
- Liczba odsłon: 441
- Historia dokumentu: