SOSW.ZP.271.1.2023

                                              

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o Regulamin postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej 130 000 zł. netto:

 

Odwodnienie terenu szkoły – przyłącze przy SOSW do ul. Słowackiego.

 

Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00– 15:00

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na: 

 

Odwodnienie terenu szkoły – przyłącze przy SOSW do ul. Słowackiego.

 

I. Opis przedmiotu zamówień:

Odwodnienie terenu szkoły – przyłącze przy Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Mławie,
ul. Słowackiego 16. Zakres robót obejmuje:

Dane szczegółowe w Projekcie Technicznym  oraz Projekcie zagospodarowania terenu załączonych do niniejszego IWUZ.

- Termin rozpoczęcia robót budowlanych ustala się na 01 lipca 2024r. , a termin ich zakończenia   12 sierpnia 2024r.;

- Opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączone do niego projekty i opisy dostępne w załącznikach do IWUZ.

- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.

- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

- Wszystkie dokumenty dotyczące zamówienia są dostępne na stronie internetowej

   BIP: www.oswmlawa.bip.org.pl

II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszego IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z  ustawą Prawo zamówień publicznych

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie  lub drogą elektroniczną.

IV. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani  Maria Magdalena Kozakiewicz

Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00

V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do  21.09.2023 r. do godz. 11,00 z dopiskiem: Odwodnienie terenu szkoły – przyłącze przy SOSW do ul. Słowackiego.

2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu  21.09.2023 r., o godz. 11.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

VI. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia i stawkę VAT oraz okres gwarancji w latach.

2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VII. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  • cena ofertowa brutto - 70%  
  • okres gwarancji – 30%

 

Ocena punktowa za kryterium „cena ofertowa brutto”, dokonana zostanie zgodnie z formułą:

 

                                                               oferowana cena brutto min.

             wartość punktowa oferty =   ------------------------------------------- x 70%

                                                                 oferowana cena brutto

 

 

W kryterium „cena ofertowa brutto” wykonawca maksymalnie otrzyma 70 punktów (1 pkt =1%)

 

Ocena punktowa za kryterium „ okres gwarancji” dotyczy okresu udzielenia gwarancji; punktacja przyznana zostanie zgodnie z formułą:

  • minimalny okres trwania gwarancji wynosi 3 lata;
  • za każdy rok okresu trwania gwarancji powyżej 3 lat przyznane zostaną następujące punkty:

- okres gwarancji równy 3 lata – 0 pkt

- okres gwarancji równy 4 lata – 5 pkt

- okres gwarancji równy 5 lata – 10 pkt

- okres gwarancji równy 6 lat – 20 pkt

- okres gwarancji równy 7 lat i więcej – 30 pkt

 

W kryterium „okres gwarancji” wykonawca maksymalnie otrzyma 30 punktów  (1 pkt =1 %)

 

Zamówienie opisane powyżej zostanie udzielone wykonawcy, który zgromadzi najwyższą sumę punktów wg wymienionych kryteriów oceny ofert, tj. kryterium „cena ofertowa brutto”  oraz  kryterium „okres gwarancji”.

VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym
i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp  art. 2 ust 1 pkt 1.

Załączniki do IWUZ:

  1. Formularz ofertowo – cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Projekt umowy
  4. Klauzula informacyjna
  5. Kosztorys ofertowy pusty
  6. Przedmiar robót
  7. Opis  techniczny
  8. Projekt zagospodarowania terenu

 

 

ZATWIERDZAM

Maria Magdalena Kozakiewicz

Dyrektor Ośrodka

Załączone pliki:
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-11 12:58:14
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Małgorzata Bergolc
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rutkowska Sylwia
    • Data dodania: 2023-09-21 12:58:38
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 239464]

przewiń do góry