Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.), na:
dostawie sprzętu audio dla uczestników zajęć w ramach projektu „Szkoła na miarę XXI wieku – nowoczesne rozwiązania w edukacji niepełnosprawnych", współfinansowanego z EFS w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.”
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek 800 – 1700
Tel. 023 654 34 11 Faks 023 654 34 11
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawie sprzętu audio dla uczestników zajęć w ramach projektu „Szkoła na miarę XXI wieku – nowoczesne rozwiązania w edukacji niepełnosprawnych", współfinansowanego z EFS w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.”
II. Opis przedmiotu zamówień
1. Dostawa sprzętu audio dla uczestników zajęć w ramach ww. projektu.
2. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia wraz z opisem technicznym:
NAZWA |
SZT. |
SZCZEGÓŁY TECHNICZNE |
Magnetofon stereofoniczny z kolumnami |
1 |
Podstawowe informacje· Rodzaj - Miniwieża · Tuner - Posiada tuner · Linia - PianoCraft · Załączone wyposażenie - Pilot Nagłośnienie· Moc [W] - 60 · Głośniki technologie - 2 drożne · Ilość głośników 2 · Inne Moc wyjściowa wzmacniacza: 2 x 65 W(6 ohm; 1 kHz; 10% THD) · Pasmo przenoszenia wzmacniacza: 20 Hz - 20 kHz · Kolor głośników: czarny (piano) · Zdejmowane osłony głośników · Nominalna moc wejściowa głośników: 60 W · Pasmo przenoszenia głośników: 55 Hz - 28 kHz · Maksymalna moc wejściowa głośników: 110 W CD· Odtwarzacz płyt - DVD · Odtwarzanie MP3 - Tak
· WMA
· DVD - tak · Ilość płyt - 1 Radio· Pamięć stacji - 30 · Zakresy - FM Funkcje· Pilot - tak Złącza· Port USB - Posiada port USB · Wejście/wyjście audio - Tak/Tak · Wyjście słuchawkowe - tak · Wyjście subwoofera -tak · Zastosowane technologie - USB
· HDMI
|
3. Termin wykonania zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Pani Anna Drozdowska
fax 023 654 43 11, mail osw_mlawa@op.pl
w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 17.00
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 31.05.2013 r. do godz. 10.00.
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 31.05.2013 r., o godz. 10.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
XX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do SIWZ:
1. Formularz ofertowo – cenowy
2. Oświadczenie
ZATWIERDZAM
..................................
(data i podpis)
Załącznik Nr 1 do IWUZ
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
1. Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na :
dostawie sprzętu audio dla uczestników zajęć w ramach projektu „Szkoła na miarę XXI wieku – nowoczesne rozwiązania w edukacji niepełnosprawnych", współfinansowanego z EFS w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.”:
za cenę netto:…....................................................................................................... złotych,
słownie:................................................................................................................... złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ………………...…………... złotych
za cenę brutto:......................................................................................................... złotych,
słownie:.................................................................................................................. złotych
2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
…......................…................... …………………………………
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do IWUZ
OŚWIADCZENIE
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdujemy się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a także:
1. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
2. Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
3. Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..............................................................................................................................................................
Jednocześnie oświadczam, że świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
…......................…................... …………………………………
(miejscowość i data) (pieczęć i podpis Wykonawcy)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-17 15:02:45
- Liczba odsłon: 2570
- Historia dokumentu: